سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحول در مسکن نیاز به تغییر نگرش دارد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بروز تحولات و ساختار جمعیت، تحولات اقتصادی و تغییر رویکردها نسبت به بخش مسکن لزوم تغییر نگرش برای مسئولان را فراهم ساخته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد مظاهریان معاون وزیر راه و شهرسازی در پانزدهمین همایش سیاست‌های توسعه مسکن در ایران گفت: در این همایش مسکن اجتماعی، برنامه‌ریزی شهری، صنعت ساختمان، مسکن روستایی، حوزه‌های اجتماعی مسکن و ... بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف برگزاری همایش موجودیت میلیون ها انسان بی‌سرپناه است، گفت: دولت خواهان حل مشکلات این افراد است و از برگزاری اولین همایش در سال 72 تاکنون بسیاری از چالش‌ها و مشکلات مسکن در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در همایش‌های گذشته به لزوم توجه به ارتقای شاخص‌های حکومتی در مناطق کمتر برخوردار مثل بافت فرسوده توجه شد و تصمیم‌سازان بخش مسکن با همکاری حوزه پولی افزایش سقف ساخت و خرید مسکن و ارائه تسهیلات برای بافت فرسوده را ارائه کردند.

وی افزود: بروز تحولات و ساختار جمعیت، تحولات اقتصادی و تغییر رویکردها نسبت به بخش مسکن لزوم تغییر نگرش برای مسئولان را فراهم ساخت و با گذشت دو سال از آغاز فعالیت راهبری بازنگری طرح جامع چالش‌ها در قالب طرح جامع مسکن را ارائه و در اختیار تصمیم‌گیران بخش مسکن قرار داد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.