سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور؛

آمار زندانیان استان کردستان درکشور پایین است

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت:استان کردستان ازسطح پایینی در آمار زندانیان و تراکم کیفری در کشور برخوردار است.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،علی‌اصغر جهانگیر در بازدید از زندان مرکزی سنندج، گفت: استان کردستان با مدیریت صحیح دادگستری و دادستانی، ازسطح پایینیدر آمار زندانیان و تراکم کیفری در کشور برخوردار است.

وی افزود:در زندان‌های استان اقدامات خوبی در بحث فرهنگی و ارزشی انجام شده است.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، بیان کرد: در زندان‌های استان تلاش‌های زیادی در مورد اجرایی کردن برنامه‌های تربیتی و اصلاحی انجام شده و به خوبی اهداف و ماموریتی که دستگاه قضا در نظر دارد اجرایی شده است.

جهانگیر آموزش مددجویان با حرفه‌های مختلف و ایجاد شغل در جامعه را از اهداف اصلی اداره زندان‌های استان دانست و گفت: مددجویان می‌توانند از کلاس‌هایی که در این مورد برپا شده است حضور یابند و با فراگرفتن یک حرفه، در دوران پس از زندان، شغلی را برای خود ایجاد وفردی مهم برای جامعه باشند.

رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشوردرپایان گفت: اعتقاد داریم که اگر برای یک زندانی در جامعه شغل ایجاد کنیم، امید به زندگی دروی افزایش یافته و دیگر به سمت کارهای خلاف نمی‌رود.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.