سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کفاشیان:روح کی روش در ایران است/نخواستم حال وزیر بدتر شود/ترسی ندارم اگر رای نیاورم

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره دوباره به خواسته‌های سرمربی تیم ملی گفت: کی‌روش به مرخصی 50 روزه رفته ولی روحش در ایران است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در دوره آموزش مدیریت فوتسال و حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها گفت: با توجه به اینکه جایگاه فوتسال بسیار ارزشمند است، قصد داریم با دوره های آموزشی، برای توسعه این رشته در آسیا و در کشورهایی که فعالیت چشمگیری ندارند، گام های مفیدی برداریم.

وی افزود: با توجه به اینکه در کنفدراسیون فوتبال آسیا کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی در کنار یکدیگر وجود دارد، برنامه ریزی های مدونی را برای این دو رشته انجام داده ایم تا فوتبال ساحلی و فوتسال در آسیا که پیشتاز و صدر نشین هستند، مسیر رشد و ترقی را طی کرده و در جهان نیز عملکرد فوق العاده ای داشته باشند.

وی ادامه داد: برنامه های ارائه شده بسیار قوی بوده و در نمودارهایی که در فیفا و AFC طراحی شده، ایران فراتر از حد انتظار فعالیت داشته و نتایج خوبی را به دست آورده است.در واقع شاخص های فعالیت ایران در آسیا و سایر قاره های جهان که موفق بوده است، نشان دهنده توانمندی و فعالیت های خوب فوتسال ایران است.  ما قصد داریم تا کشورهای بیشتری را در آسیا و در رشته فوتسال فعال کنیم و بدون شک فوتسال آسیا نقش بسیار موثری در قهرمانی مسابقات در سراسر دنیا خواهد داشت.

علی کفاشیان در حاشیه این مراسم با اشاره به مرخصی کارلوس کی‌روش گفت:او در کشورش معالجه و چکاب می‌شود و همچنین در مسابقات زیر 23 سال آسیا در قطر نیز قرار است به تیم امید در دی ماه سال جاری کمک کند.

وی ادامه داد: در آخرین نشستی که با کی‌روش داشتیم برنامه‌هایی را به ما ارائه داد و قرار شد برای زیر نظر گرفتن بازی‌های تیم امید در رقابت‌های مقدماتی المپیک به ایران  بیاید و  بازی‌های تیم امید را در قطر از نزدیک تماشا  کند.  وی همچنین وظایف را برای زیرمجموعه خود در نظر گرفت که در غیاب او کارها را انجام داده و همچنین بازی‌های باشگاهی را زیر نظر بگیرند.

کفاشیان  در ادامه اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم بعد از بازی‌های تیم ملی که در فروردین‌ماه 95 خواهد بود با یک یا دو تیم اروپایی دیدارهایی داشته باشیم. در این باره همه چیز بعد به قرعه‌کشی رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی که بعد از بازی‌های تیم ملی انجام خواهد شد بستگی دارد.ما از کی‌روش انتظار این را داریم که برنامه‌های خود را در تیم ملی پیش ببرد و در زمینه مرخصی با وی مشکلی نداریم. 

وی درباره مشکل پیراهن تیم ملی عنوان کرد: ما در این زمینه با 4 برند البسه ورزشی مذاکره کردیم، 4 ماه وقت داریم مذاکره کنیم و با بهترین گزینه به توافق برسیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش  به ثبت‌نام محمد دادکان برای ریاست فدراسیون فوتبال و اینکه وی در انتخابات حضور خواهد داشت یا خیر گفت:مجمع بالاترین مرجع فوتبال است.ترسی ندارم که در مجمع رای نیاورم. هر اقدامی که برای فوتبال انجام شود با آن هماهنگ هستم و به آن احترام می‌گذارم. اگر ماندن من احترام به فوتبال و مجمع باشد می‌مانم  و در غیر این صورت، می‌روم. 

وی در پاسخ به این سوال که چرا برای ملاقات محمود گودرزی ورزیر ورزش و جوانان به بیمارستان نرفت، گفت: خودم زمانی که بیمار شدم و در بیمارستان بستری شدم آنقدر به ملاقات من آمدند که بیماری‌ام بدتر شد، به همین خاطر گفتم که لطف کنیم به ملاقات وزیر نرویم تا او استراحت کند. ما و وزیر همدیگر را هر روز می‌بینیم.

بنابراین گزارش علی کفاشیان قرار است روز چهارشنبه سفری به هند داشته باشد تا در مراسم انتخاب برترین‌های آسیا شرکت کند. این مراسم قرار است 8 آذرماه در دهلی برگزار شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کفاشیان ، حاشیه ، مراسم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۴
کی روش امیدوایم هر چه زودتر بهبود پیدا کنی .