سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انگار بازیگران جدید شور و شوق نسل ما را ندارند

آن شور، شوق، ذوق، هدف و آرزویی که نسل ما داشت و آن نقطه‌ دلخواهی که مد نظر ما بود را بچه‌های امروز کمتر دارند و از علاقه آنها در زمینه بازیگری کاسته شده است.

فتحعلی اویسی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علت کمبود معرفی بازیگران ماندگار طی چند سال اخیر گفت: علت این اتفاق به مسائل زیادی بستگی دارد؛ اما شاید آن شور، شوق، ذوق، هدف و آرزویی که نسل ما داشت و آن نقطه دلخواهی که مد نظر ما بود را بچه‌های امروز کمتر دارند و از علاقه آن‌ها کاسته شده است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا چهره طنز امروز ما نسبت به گذشته تغییر کرده، بیان کرد: بیشتر این که چرا چهره طنز نسبت به گذشته تغییر کرده به خود افراد، مطالعه، علاقه و سلیقه آن‌ها بستگی دارد که چگونه به طنز نگاه می‌کنند و چه برداشتی از آن دارند و چگونه می‌توانند باعث متبلور شدنش شوند. امیدوارم روز به روز شاهد پویایی و متبلور شدن آن در زمینه‌های مختلف باشیم.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۶
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۴
درود بر فتحعلی اویسی.من خیلی بازی ایشون رو در سریال های طنز مثل بدون شرح .کمربندها را ببندیم دوست دارم واقعا ادم توانمندی هستند در بازیگری. دیجیتالللللللللللللللللللم کجا بود!خخ