سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کدام تیم برنده دو گانه خواهد بود؟

تا به حال در تاریخ لیگ برتر ایران، هیچ تیمی موفق نشده است همزمان قهرمان لیگ و جام حذفی شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از گذشت چهارده دوره از تاریخ لیگ برتر هیچگاه یک تیم موفق نشده است همزمان قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شود و این احتمال وجود دارد تا در لیگ پانزدهم این اتفاق بیفتد.
 
چهارشنبه 2 تیم استقلال و نفت در چارچوب جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند و این شانس برای هر دو تیم وجود دارد تا با پیروزی مقابل یکدیگر جواز حضور در مرحله بعد و دیدار مقابل تراکتورسازی را کسب کنند.
 
از سویی دیگر نیز سپاهان و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر به رویارویی یکدیگر می‌روند و برنده آن بازی‌ها 2 فینالیست جام حذفی سال 95-94 را تشکیل می‌دهند.
 
اما از سویی دیگر رده‌بندی استقلال تهران با کسب 25 امتیاز صدرنشین است و شانس نخست بردن دوگانه محسوب می‌شود.
 
پس از شاگردان مظلومی، ذوب آهن و سپاهان با کسب 20 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جدول قرار دارند و این احتمال می‌رود تا این 2 تیم اصفهانی شانس‌های اول برای دوگانه شدن باشد.
 
‌تراکتورسازی تبریز و نفت تهران نیز هم اکنون با کسب پانزده و دوازده امتیاز به ترتیب در رده‌های یازدهم و دوازدهم جدول قرار گرفته‌اند.
 
حال باید دید پس از گذشت چهارده دوره از تاریخ لیگ برتر، سرانجام چه تیمی می‌تواند دوگانه لیگ برتر و جام حذفی را همزمان کسب کند یا خیر؟
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.