سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جراره: قطعنامه ضدایرانی نشان از غیرقابل اعتمادی کدخداست

نماینده بندرعباس در مجلس: قطعنامه ضدایرانی نشان داد که کدخدا قابل اعتماد نیست.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابوالقاسم جراره عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در سخنرانی خود در صحن علنی مجلس، پیرامون صدور قطعنامه حقوق بشری علیه ایران سازمان ملل، اظهار داشت: این قطعنامه حقوق بشری به افرادی که به دنبال ارتباط با کدخدا بودند،نشان داد که کدخدا قابل اعتماد نیست.

وی ادامه داد: در این دولت روال شده که به منتقدان از بالا تا پایین توهین می‌کنند و به جای پاسخگویی مردم توهین را در راس کار خود قرار می‌دهند.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم و خمیر افزود: متاسفانه در دولت توجهی به اولویت‌های مردم نمی‌شود، اولویت اصلی مردم خودرو نیست که در روزهای اخیر وام‌های 25 میلیونی آن به روش‌های مختلف به مردم داده شد، اما برای پرداخت وام 3 میلیون تومانی بسیاری از مردم دچار گرفتاری هستند.

وی گفت: سوال اینجاست که برای حل مشکل خودروسازان می‌توان خط اعتباری ایجاد کرد، اما برای مشکل ازدواج جوانان نمی‌توان چنین کاری را صورت داد، لذا به دولت می‌گوییم که این تصمیمات باعث بی‌اعتمادی مردم می‌شود.

جراره در انتقاد از وضعیت وام خودرو اظهار داشت: چرا از همان روز اول به مردم نگفتید که 110 هزار خودرو در انبار دارید؟ ابتدا آنرا بدون محدودیت اعلام کردید و پس از گذشت سه روز سایت‌های مربوط به آن را بستید و در پایان تسهیلات را از 7 سال به 4 سال کاهش دادید.

وی افزود: در اقتصاد اولین اصل ثبات است که متاسفانه ما امروز شاهد آن نیستیم.

نماینده مردم بندرعباس ادامه داد: ما باید با مردم روراست باشیم، متاسفانه ضعف مدیریتی در استان هرمزگان به یک بیماری مزمن تبدیل شده است، چگونه است که در سیلی که 10 روز قبل از آن مطلع هستیم، 13 نفر تلفات انسانی می‌دهیم؟ گویا چنین به نظر می‌رسد که جان مردم فدای ضعف مدیریتی و سهم‌خواهی سیاسی مدیران می‌شود.

وی با انتقاد از عملکرد استاندار هرمزگان افزود: چرا باید کسی که رئیس ستاد دولت در انتخابات بوده، هم‌اکنون استاندار شود؟

جراره گفت: وقتی در استان بیمارستانی در حال تخریب است و تمامی کارها برای انتقال آن صورت می‌گیرد، به دلیل خواسته‌های غیر معقول استاندار از انجام آن جلوگیری می‌شود و بدین ترتیب برای رسیدن به اهداف سیاسی با جان مردم بازی می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن با انتقاد از تغییرات مدیریتی شرکت فولاد هرمزگان، افزود: شخصی بدون هیچ‌گونه سابقه مدیریتی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان می‌شود و در این میان افراد با سابقه کنار گذاشته می‌شوند که این نشان می‌دهد در ظاهر انتخابات و برنامه‌های سیاسی آقایان مهمتر از انجام کار است.

وی در اخطار به وزیر کشور تصریح کرد: زمزمه‌هایی از الحاق بخش‌هایی از هرمزگان به استان فارس به گوش می‌رسد که تاکید می کنیم جلوی این اقدام گرفته شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.