سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

دیپلماسی غلامرضا شافعی برای تسریع در احداث بیمارستان مجهز304 تختخوابی مرند

معاون استاندارآذربایجانشرقی و فرماندار شهرستان ویژه مرند از مساعدت مالی معاونت فنی و توسعه امورزیر بنایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای احداث بیمارستان 304 تختخوابی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛تقی کرمی با اشاره به دیدارخود ودکتر شیخ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرند با غلامرضا شافعی در تهران گفت : در این دیداراعلام کردیم اختصاص بودجه برای احداث بیمارستان ۳۰۴ تختخوابی مرند ضروریست.

فرماندار مرند همچنین با ابراز تاسف ازکمبود تعداد تخت های بیمارستانی در این شهرپرجمعیت آذربایجان شرقی گفت :این موضوع به یک معضل اجتماعی در مرند تبدیل شده است .

دراین دیدارغلامرضا شافعی معاون فنی و توسعه امور زیر بنایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور هم گفت: تلاش می کنیم با مساعدت و همراهی مسولان مجوزهای لازم و اختصاص ردیف اعتباری احداث بیمارستان ۳۰۴ تختخوابی برای سال ۹۵ را اخذ کنیم.

شافعی با اشاره به اهمیت شهرستان مرند به لحاظ جمعیتی و قرار گرفتن درمسیررفت آمد صدها هزار مسافر داخلی و ترانزیت آسیا و اروپا با بیان ضرورت احداث بیمارستان جدید ومجهزدرمرند برای کمک مالی به اجرای این طرح بزرگ قول مساعد داد.

بیمارستان جدید 304 تختخوابی مرند قرار است در زمینی به مساحت 2 هکتار که زمین مورد نیاز آن نیز تامین شده بزودی احداث گردد.
 
انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.