سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر اسماعیلی: پوشش پدافندی کامل در اربعین برای زائران برقرار است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: شبکه قرارگاه پدافند هوایی پوشش پدافندی کاملی در مراسم اربعین برای زائران همانند سال‌های گذشته برقرار می‌کند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مراسم صبحگاه این قرارگاه ضمن گرامیداشت هفته بسیج و روز نیروی دریایی گفت: شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی پوشش پدافندی کاملی در مراسم اربعین برای زائران درمسیر رفت و برگشت همانند سال‌های گذشته برقرار می کند.
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) اظهار داشت: رزمایش الی بیت‌المقدس بسیج باعث افتخار است و منطقه پدافند هوایی تهران و گروه پدافند هسته‌ای فردو در طول برگزاری این رزمایش علاوه بر هدایت و کنترل پروازهای انجام شده امنیت کامل آسمان منطقه رزمایش را برقرار کردند.
 
امیر اسماعیلی در ادامه تصریح کرد: در یک ماه گذشته قرارگاه پدافند هوایی علاوه بر آمادگی برای مراسم تحلیف دانشجویی، پوشش پدافند و گسترش سنگینی برای تامین امنیت هوایی رزمایش مشترک محرم ارتش دانست و در عین حال رزمایش تخصصی پدافند هوایی مدافعان اسمان ولایت(6) را نیز با موفقیت به انجام رساند که این نشان از اقتدار، آموزش مناسب و تلاش بی‌وقفه کارکنان دارد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.