سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین عازم مجارستان شد

تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین بامداد امروز، یکشنبه، برای شرکت در مسابقات قهرمانی آزاد اروپا عازم مجارستان شد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا حسینی، رئیس انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین در خصوص این رقابت ها گفت: این اعزام با حضور سه وزنه بردار به منظور گرفتن رنکینگ ورودی بازی های پارالمپیک ریو صورت می گیرد و در صورتی که این افراد بتوانند رنکینگ ورودی ریو را از این مسابقات بدست آورند و رکوردهای مورد نظر را نیز کسب کنند، به عضویت تیم ملی درخواهند آمد.

وی افزود: این سه وزنه بردار در رکورد گیری اولیه تیم ملی که بهمن ماه سال گذشته برگزار شد، موفق به کسب حد نصاب های مورد نظر نشده بودند، اما در این ایام با تمرینات انفرادی خود را آماده کردند و این فرصت به آنها داده شده تا در مسابقات مجارستان، که آخرین مسابقات کسب رنکینگ ورودی ریو نیز هست، شرکت کنند.

رئیس انجمن وزنه برداری خاطر نشان کرد: چنانچه وزنه برداران اعزامی به مجارستان بتوانند شرایط مورد نظر را کسب کنند، در یکی از اعزام هایی که دارای امتیاز کسب سهمیه پارالمپیک هست حضور خواهند داشت و برای مسابقات ریو شانس بدست آوردن سهمیه دارند.

تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین با ترکیب منصور پورمیرزایی، علی حسینی و حمزه محمدی به سرپرستی سید علیرضا حسینی، بامداد روز یکشنبه، اول آذر تهران را به مقصد مجارستان ترک کرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.