سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

والدین در اجرای قوانین خانه ثبات داشته باشند

والدین باید قوانین را به طور کامل به فرزندان گوشزد کنند و برای نتیجه گیری بهتر، در اجرای آن ثبات داشته باشند.

جعفر بای، آسیب شناس در گفتگو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ضرورت ثبات والدین در اجرای قوانین خانه اظهار کرد: فرزندان باید بدانند اگر قوانین طرح شده خانواده را رعایت نکنند با برخورد جوی والدین رو به رو می‌شوند.

وی تصریح کرد: رفتار والدین نباید به گونه‌آی باشد که فرزندش احساس کند که این قوانین فقط مختص به خانه است و در مهمانی‌ها و جاهای دیگر او آزادانه هر رفتاری را می‌توانند انجام دهد.

بای با بیان اینکه بسیاری از خانواده‌ها از رفتارهای بد فرزند خود در مهمانی‌ها می‌نالند افزود: بسیاری از کودکان در هنگام تنهایی و در خانه رفتارهایی را که باب  میل والدین است انجام می‌دهند اما به محض ورود مهمان یا حضور دیگران به دلیل سکوت پدر و مادر از فرصت بدست  آمده سو استفاده می‌کنند.

این آسیب شناس ادامه داد: نیازی نیست که در  حضور مهمانان فرزند خود را تحقیر یا سرزنش کنید بهتر است کودک را د اخل اتاق برده و با  گفتن تا ده دقیقه حق خارج شدن از اتاق را نداری او را تنبیه کنید.

بای در پایان گفت: تنبیه باید به دور از خشونت باشد محرومیت بهترین نوع تنبیه است اما باید دقت کنید که زمانی تاثیر گذاری لازم را دارد که به موقع صورت گیرد.
انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.