سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بانوان روئینگ با برنامه‌ریزی رقابت در المپیک را پیگیری می‌کنند

بانوان روئینگ با برنامه ریزی منسجم برای حضوری موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده می شوند .

به گزارش خبرنگار حوزه پایه‌و‌آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بانوان ملی پوش روئینگ با 6 پاروزن برای حضور در مسابقات کسب سهمیه برای سال اینده برنامه‌های متعددی دارند و هم اکنون دومین اردوی تدارکاتی داخلی خود را می گذرانند.

با توجه به شروع فصل سرما تمرینات بدنسازی و قدرت بدنی پاروزنان آغاز شده است و اندک اندک به سمت آمادگی کیفی و موثر برای شرکت در المپیک پیش می روند.

در این خصوص مصاحبه‌ای با مربی تیم ملی روئینگ بانوان افشین فرزام انجام دادیم که وی دراین خصوص گفت: برنامه‌ریزی را به صورت مکتوب به فدراسیون ارائه داده ام تا حضور در المپیک برنامه‌هایم توسط ریسس فدراسیون و وحید مرادی (دبیر فدراسیون ) مورد تایید قرار گرفته است که به این منظور تا به حال2 اردو در ورزشگاه آزادی برگزار کردیم و در بهمن ماه به مدت 4 هفته در اسپانیا اردو خواهیم زد.

وی افزود: پس از اتمام تمرینات در اسپانیا در فروردین اردوی تدارکاتی در کره جنوبی یا چین خواهیم داشت و هم اکنون نیز مشغول گرفتن روادیدها هستیم .

فرزام در ادامه خاطر نشان کرد: پریسا احمدی از پاروزنانی بود که پس از قهرمانی کشور وی را رصد کردم و بههمین منظور برای ادامه تمرینات به اردوی تیم ملی می پیوندند و رکسانا دهقان که متولد کانادا است اما پدر و مادرش در ایران به سر می برند نیز تست‌گیری‌های لازم را از او رفته‌ام اما چون قبلا تک پارو کار می کرد برای ادامه فعالیت خود بایدجفت پارو کار کند و فعلا مرخصی گرفته تا برای ادامه کارهایش به کانادا برود و بر‌گردد.

وی یادآور شد: تمرینات را با 6 پاروزن شروع کرده‌ام اما برای کسب سهمیه سه نفر انتخاب خواهند شد.

فرزام در خصوص اینکه برای اردوهای تدارکاتی برون مرزی این 6 نفر را می‌برند تاکید کرد: برای اردوی تدارکاتی اول که اوایل دی ماه در کیش برگزار می شود هر 6 نفر را می بریم اما برای اردو های برون مرزی 4 ورزشکار انتخاب خواهند شد و اوایل اردیبهشت سال آینده نیز تمام سعی مان به کسب نتایج درخشان است زیرا فدراسیون از تیمم تا به  حمایت فراوانی کرده است و امیدوارم این حمایت ها تا زمان مسابقان ادامه داشته باشد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.