سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حواشی ال کلاسیکو 263

دو تیم رئال‌مادرید و بارسلونا امشب در ورزشگاه سانتیاگو‌ برنابئو‌ به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از کشته شدن 150 نفر از مردم فرانسه در حاشیه دیدار دو تیم فرانسه و ‌آلمان مقرر شد تا پیش از دیدار ال کلاسیکو یک دقیقه سکوت به احترام  کشته شدگان اعلام و سرود کشور فرانسه نیز درورزشگاه نواخته شود.

 ال کلاسیکو 263 در حالی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو‌ برگزار می‌شود که بارسلونا با 27 امتیاز  صدرنشین لالیگا و شاگردان رافائل بنیتز با 3 امتیاز کمتر در رده دوم جدول قرار دارد.

این دو تیم پیش از دیدار امشب شان 262 بار به مصاف یکدیگر رفتند و حاصل رویارویی آنها 108 پیروزی برای پسر آن کاتالان و 96 برد نصیب قوی‌های سپید شده است.

 همچنین 58 دیدار این دو تیم با تساوی به اتمام رسید در فصل 2016-2015، این بازی نخستین دیدار این تیم است و هواداران این دو تیم حاضر هستند برای تماشای بازی در سانتیاگو برنابئو‌ بیش از دو میلیون تومان پرداخت کنند، و همچنین بلیط ویژه این دیدار 12 میلیون تومان نیز برآورد شده است.

اما نکته حائز اهمیت آن است که این دیدار جذاب جهان را پیش از 600 میلیون نفر به صورت مستقیم تماشا خواهند کرد و برخی از کشورها نیز این دیدار را فقط پوشش رادیویی خواهند داد.

در این میان دو کشور چین و امارات به عنوان اصلی‌ترین خریداران حق پخش این دیدار معرفی شدند و این کشورها نیز حق پخش تلویزیونی ال کلاسیکو را به دیگر کشورها می‌فروشند و پول خوبی را از این طریق بدست می‌آورند.

این دیدار در 170 کشور دنیا پخش مستقیم دارد و در قاره آسیا ساعت این دیدار در ایران 20:45 دقیقه است و در ژاپن 02:15 دقیقه بامداد یکشنبه پخش می‌شود.

در قاره سبز نیز ال‌کلاسیکو در بارسلونا 18:15 دقیقه عصر برگزار می‌شود و در روسیه 20:15 دقیقه است.

اما این دیدار در آزژانتین 14:15 دقیقه بعداز ظهر برگزار می‌شود در برزیل 15:15 دقیقه به وقت برزیل است.

اما این دیدار در کشور آمریکا صبح برگزار می‌شود و ساعت در لس‌آنجلس 09:15  و در تهران 12:15 است. همچنین این ال کلاسیکو نکات جذاب دیگری دارد و می‌توان در این بین به حضور کودک لبنانی که پدر و مادر خود را در سوریه از دست داده بود و آرزوی دیدن رونالدو را داشت اشاره کرد.

همچنین خاوید تباس درباره مسائل امنیتی این دیدار گفت: نیروهای امنیتی زیادی را برای برقراری این دیدار آماده کردیم و اگر مشکلی پیش بیاید، این دیدار را لغو می‌کنیم.

وی درباره آوردن پرچم‌های کاتالونیا نیز گفت: نمایش این پرچم‌ها خلاف قانون است و اگر رئال مادرید شکایت کند، آوردن پرچم‌های این منطقه به داخل استادیوم ممنوع می‌شود. همچنین مزدک میرزایی گزارشگری ال‌کلاسیکو 263را به عهده دارد.فرتاندز بوربالانقضاوت ال‌کلاسیکو 263را در حالی برعهده دارد که این داور در دیدار رئال مادرید و بارسلونا در ابتدا فصل ، قضاوت جنجالی را داشته است و باعث حساسیت کاتالان‌ها روی وی شده‌اند.

بوربالان تا به حال 280بار برای کاتالان‌ها قضاوت کرده است و حاصل آن 24پیروزی و چهار باخت بوده است و شاگردان انریکه هیچ‌گاه با قضاوت این داور به تساوی نرسیده‌اند اما در 28دیدار اخیر رئال مادرید با قضاوت بوربالان این تیم موفق به کسب 17برد و 6مساوی رسیده است قوی‌‌های سپید با قضاوت این داور متحمل پنج شکست شده‌اند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.