سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خروجی جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال از زبان افشار زاده

جلسه هیات مدیره استقلال امروز با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره برگزار شد.

بهرام افشار زاده در گفتگو با  خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص خروجی جلسه امروز هیات مدیره اظهار داشت: به طور کلی جلسه بسیار خوبی با اعضای هیات مدیره برگزار شد و توانستیم در خصوص مسائل مختلفی به بحث و تبادل نظر بپردازیم در ابتدا در خصوص قرارداد بازیکنان جدید در  نیم فصل دوم که قرار است توسط پیشنهاد سرمربی تیم و تایید کمیته فنی جذب تیم شوند صحبت‌های لازم صورت گرفت و به نقاط نظرات خوبی رسیدیم.

وی ادامه داد: همچنین در جلسه امروز درباره چارت اداری و سازمانی باشگاه و همچنین تقسیم مسئولیت‌های باشگاه صحبت کردیم.

مدیر عامل باشگاه استقلال با تاکید بر حمایت از آکادمی استقلال توضیح داد: یکی از موضوعاتی که بحث آن را در جلسه امروز مطرح کردیم مساله آکادمی باشگاه استقلال و بررسی تشکیلات این آکادمی بود و قرار شد با اختصاص بودجه به این بخش حمایت‌های لازم از آکادمی باشگاه و پرورش استعدادهای درخشان صورت بگیرد.

وی افزود: همچنین در مورد تخصیص بودجه برای سال جاری به بحث و تبادل نظر پرداختیم و بودجه سال گذشته و فصل جاری را مورد بررسی قرار دادیم و به طور کلی در جلسه امروز توانستیم موارد مهمی را رسیدگی و به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

افشار زاده در خصوص اخبار منتشر شده مبنی براینکه مجید صالح به کادر فنی تیم امید اضافه خواهد شد اظهار داشت: به طور کلی مجید صالح تا آخر فصل با ما قرار داد دارد واینکه در اواسط بازی‌ها یکی از اعضا بخواهد از جمع ماجرا شود این غیر ممکن است و نمی‌توانیم با جدایی صالح موافقت کنیم.
 
باید بگویم تا به این لحظه هیچ گونه پیشنهادی در این خصوص به باشگاه استقلال ارائه نشده و اگر پیشنهادی به باشگاه برسد به طور حتم تصمیمات لازم را استفاده خواهیم کرد.
 
وی درباره آخرین وضعیت جاسم کرار گفت: بعد از جلسات مختلفی که با مدیر برنامه این بازیکن داشتیم تصمیمات لازم را تا حدودی اتخاذ کرده‌ایم اما در صدد هستیم تا این بازیکن به ایران برگردد و جلسه‌ای را نیز با حضور کرار برگزار کنیم تا از این رو تصمیم جدی‌ای را در نظر بگیریم.
 
وی درباره عیادت امروز صبح خود از وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه به لطف خداوند و توجه کادر پزشکی بیمارستان شرایط محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان رو به بهبودی است و طبق اعلام پزشک معالج وی امروز بعد از ظهر مرخص می‌شود باید بگویم و تمام شایعاتی که در خصوص بیماری سخت وزیر ورزش و جوانان مطرح می‌شود صحت ندارد و مشکل وی جدی نیست وزیر ورزش وجوانان با تمام قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، جلسه ، هیات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.