سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدیقی: تیم ملی فوتسال بانوان وارد فرودگاه آلمان شد

تیم ملی فوتسال بانوان جهت حضور در رقابتهای جام جهانی کوچک فوتسال گواتمالا، ساعتی پیش وارد فرودگاه آلمان شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛علی صدیقی، رئیس کمیته تشریفات درباره حضور تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تیم ملی فوتسال بانوان ساعت 2:40 دقیقه بامداد تهران را به مقصد فرانکفورت ترک کرد و در ساعت 5:45 دقیقه به وقت محلی(9:53 به وقت تهران) وارد فرودگاه آلمان شد.

وی افزود: کاروان 21 نفره تیم ملی فوتسال از ساعت 13:35 به وقت محلی، فرانکفورت را به مقصد مکزیکو سیتی ترک می کند و در ساعت 18:53 به وقت محلی وارد مکزیک می شود. قرار است پس از ورود تیم ملی فوتسال بانوان به مکزیک، اعضای سفارت ایران در این کشور همراهشان باشند تا در مدت زمان 48 ساعته ای که در این کشور حضور دارند، مایحتاج و نیازهای تیم را فراهم کنند.

رئیس کمیته تشریفات گفت: تیم ملی فوتسال بانوان جهت حضور در رقابتهای جام جهانی گواتمالا به جهت عدم وجود سفارت این کشور در ایران ، مجبور به حضور در مکزیک و اخذ روادید ازاین کشور است. بر همین اساس به منظور اعزام به کشور مذکور، نیاز به ویزای ترانزیت کشور آلمان و همچنین ویزای کشور مکزیک بود که با همکاری و مساعدت وزارت امورخارجه، موارد فوق از طریق سفارت های کشورهای مکزیک و آلمان در ایران انجام گرفت.

وی در پایان گفت: قرار است پس از حضور تیم در مکزیک با همکاری سفارت کشورمان نسبت به دریافت ویزا اقدامات لازم صورت گیرد و تیم ملی فوتسال روز دوشنبه 2 آذرماه از طریق مکزیک وارد کشور گواتمالا شود.از مسئولین وزارت امورخارجه مخصوصا مدیر کل وزارت امور خارجه در امریکای شمالی و سفیر ایران در مکزیک کمال تشکر را داریم چرا که تمام تلاش خود را برای سهولت در دریافت ویزای ملی پوشان بکار گرفتند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.