سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاکاحاجی:

به خواسته هایمان در مسابقات روز جهانی کودک رسیدیم

مسوول امور فنی رده سنی پایه کشتی فرنگی کشورمان گفت:برای رقابت های روز جهانی کودک اهدافی را ترسیم کرده بودیم که خوشبختانه به آن رسیدیم.

عبدالکریم کاکاحاجی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:ما در رده سنی نونهالان تلاش می کنیم که استرس مسابقه را از کشتی گیران دور کنیم و با مساعد کردن شرایط روحی و روانی،آنها را برای رده های بالاتر و حضور در رقابت های بزرگ آماده سازیم.
وی تصریح کرد: به طور کلی کادر فنی هموراه این موضوع را که تمرین و مسابقه شرایط یکسانی دارد و فقط رنگ و لعاب رقابت و یا حضور تماشاگر است که وضعیت را متفاوت می کند برای بچه ها تشریح می کنیم تا آنها در روز های سخت بتوانند با غلبه بر بار روانی موجود به موفقیت برسند.
قهرمان سابق آسیا با بیان این که به خواسته هایمان در رقابت های روز جهانی کودک رسیدیم ادامه داد:سطح رقابت های روز جهانی کودک به لحاظ کمی و کیفی وضعیت قابل قبولی داشت چرا که سایر کشورها اکثر نفراتی را که به میدان فرستادند تقریباً نوجوان بودند البته ما خودمان تقاضا داشتیم برای آنکه متوجه شویم جایگاه بچه ها به لحاظ فنی کجاست صرفاً از نونهالان استفاده کنیم و در مجموع باید عرض کنم خوشبختانه و به لطف خدا تلاش کشتی گیران،کادر فنی و با حمایت های فدراسیون ما در این مسابقات به اهداف از پیش تعیین شده خود رسیدیم.
کاکاحاجی اضافه کرد:من باید یک تشکر ویژه از رسول خادم به دلیل نوع آوری و خلاقیت در برگزاری مسابقات داشته باشم چرا که انجام رقابت به صورت تیم به تیم در رده های سنی پائین تر هم برای کشتی گیر و هم برای مربی مفید است و در واقع این روش کمک تأثیر گذاری برای رسیدن ما به خواسته هایمان داشت.   
مسوول امور فنی رده سنی پایه کشتی فرنگی در ادامه عنوان کرد:هدف بلند ما رسیدن کشتی گیران نونهال به بازی های المپیک در آینده است و به همین منظور در اردوهای تیم ملی روی تمامی مسائل اعم از اخلاق،فرهنگ،مذهب،نکات ریز و درشت فنی و موارد بسیار دیگری که باید یک کشتی گیر در راه ورزش حرفه ای و قهرمانی یاد بگیرد کار می کنیم و امیدواریم مجموعه این تلاش ها نقش بسزایی در رشد و پیشرفت ورزش اول کشور داشته باشد.
کاکاحاجی در خاتمه خاطرنشان کرد:از زمانی که با تدبیر و حمایت فدراسیون کشتی کار کردن در رده سنی نونهالان و خردسالان جدی تر دنبال می شود استقبال استانها برای برگزاری اردوهای بستر سازی بیشتر شده و ما در حال حاضر برای اردوی بعدی که پس از مسابقات جام اُپن نوجوانان و در آذرماه خواهد بود سه پیشنهاد داریم که به احتمال فراوان این مرحله اردو در اصفهان و یا سمنان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.