سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

اختصاص 30درصدی اعتبار ماده 180 استان به سدهراز

در نشست هم‌اندیشی جمعی از اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران تعهد به تخصیص 30 درصد از اعتبارات ماده 180 صرف ساخت پروژه ملی سد هراز داده شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نشست هم‌اندیشی و بررسی عملیات اجرایی پروژه بزرگ سد هراز نمایندگان شهرستان‌های آمل، بابل، بابلسر، نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی به اتفاق مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران، فرماندار ویژه آمل، فرماندار محمودآباد و مدیر اجرایی پیمانکار سپاه سد قرارگاه خاتم‌الانبیاء در محل ساخت این پروژه برگزار شد.

این نشست به منظور رسیدگی بر جذب اعتبارات و کمبود نیازهای این پروژه عظیم با حضور حجت‌الاسلام ناصری و نیاز آذری نماینده شهرستان بابل، فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد، نجف‌نژاد نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار و یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل انجام شد.

مدیر عملیات اجرایی بزرگترین سد استان مازندران هر یک از نمایندگان به اظهار نظر در خصوص تخصیص اعتبارات برای تسریع این پروژه ملی پرداختند.

در پایان این نشست اعضای مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی تعهد دادند و به امضا رساندند تا 30 درصد از اعتبارات سهم نمایندگان مجلس این استان از ماده 180 صرف عملیات اجرایی و تسریع پروژه سد هراز قرار گیرد.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: اختصاص ، اعتبار ، استان ، بررسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.