سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

بهره برداري از 50واحد توليدی كوچك دراستان آذربايجان غربی

50 واحد تولیدی کوچک تا پايان سالجاری در استان آذربايجان غربی به بهره برداری مي رسد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ جعفر قلی پور مدير عامل صندوق كار آفريني واميد استان درمراسم افتتاح 5كارگاه توليد كوچك درشهرستان خوي بااعلام اين خبرگفت: تا پایان امسال 50 واحد تولیدی کوچک با پرداخت 570 میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق در استان آماده بهره برداری خواهد شد .

فرماندار شهرستان خوی در مراسم افتتاح 5 واحدتوليدي كوچك اين شهر بااظهارخوشحالي به خبرنگاران گفت: سرمایه گذاری و بهره برداری از واحدهای تولیدی کوچک بعلت اشتغالزایی مناسب در اولویت بخش صنعت و معدن خوی قرار دارد .

حسين سيواني اصل تصريح كرد: امسال 100 میلیارد ریال سهم شهرستان خوی از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی و امید استان است و امیدواریم با جذب این اعتبارات گام مهمی در راستای تولید و اشتغالزایی شهرستان برداشته شود.

لازم به ذكر است كه اين 5واحد توليد ي كوچك عبارتند(واحد تولیدی مبل، واحد تولیدی واکسر، دو واحد تولیدی فرش دستباف و واحد تولیدی بدلیجات)بودند كه با حضور فرماندار شهرستان خوی و مدیرعامل صندوق کارآفرینی و امید استان به بهره برداری رسید.

این واحد ها با مجموع متراژ 3500 متر مربع و مجموع هزینه صرف شده 10 میلیارد ریال که 5 میلیارد ریال آن از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی و امید تأمین شده، به صورت مستقیم برای 68 نفر اشتغالزایی ایجاد نموده است


انتهای پیام/گ.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.