سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

اجرای 130 عنوان ویژه برنامه هفته بسیج در شهرستان اردل

130 عنوان ویژه برنامه هفته بسیج در شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرمانده سپاه ناحیه اردل با اعلام این خبر گفت: در حوزه رزمی و دفاعی، فراخوان گردانی و همایش شکوه پایداری در 5 آذر و در حوزه معرفتی نیز جلسات سرگروه ها و مربیان حلقه های صالحین و هیئت عاشقان ولایت پیش بینی شده است.

سرهنگ هوشنگ جمشیدی افزود: در حوزه بصیرتی، نشست ها و همایش هایی با موضوع سبک زندگی اسلامی و استکبارستیزی، تبیین آسیب های استفاده از شبکه های ماهواره، تشریح اصول و مبانی و عرصه های اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، بسیج سازندگی و  پرپایی نمایشگاه تولیدات و محصولات اقتصاد مقاومتی بسیجیان شهرستان را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در حوزه حفظ آثار، سرکشی از خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری  یادواره شهدا و همایش تجلیل از جانبازان و رزمندگان اجرا می شود.

فرمانده سپاه ناحیه اردل، برگزاری مسابقات ورزشی، کوهپیمایی و پیاده روی عمومی را از ویژه برنامه های حوزه تربیت بدنی در ایم شهرستان اعلام کرد.

جمشیدی، همچنین از کلنگ زنی استخر سپاه ناحیه اردل خبر داد و گفت: کلنگ احداث ساختمان حوزه بسیج خواهران میانکوه و سوله صالحین این بخش هم به زمین زده می شود.

همزمان با هفته بسیج امسال، 880 عنوان ویژه برنامه با شعار محوری «بسیج، دست قدرت خدا» در سطح استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

از 29 آبان تا 5 آذر به عنوان «هفته بسیج» و 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در سال 1358، به عنوان «روز بسیج» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: هفته بسیج ، شهرکرد ، اردل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.