سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشک تمساح منافقین برای قربانیان پاریس

شماری از اعضای گروهک تروریستی منافقین با برگزاری تجمعی در پاریس، حملات اخیر را در این شهر محکوم کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی وی، شماری از اعضای گروهک تروریستی منافقین با برگزاری تجمعی در پاریس اقدام تروریستی اخیر در این شهر را محکوم کردند.

منافقین، روز چهارشنبه در این تجمع پلاکاردهایی با مضامین ضد تروریستی در دست داشتند و ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی پاریس، با بستگان قربانیان این حادثه ابراز همدردی کردند.

اشک تمساح منافقین برای شهروندان پاریس در حالی است که این گروهک تروریستی، علاوه بر اقدامات جنایتکارانه و تروریستی علیه مردم ایران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در دوران حکومت دیکتاتوری صدام، با حمایت این رژیم جنایت‌های بسیاری را علیه مردم عراق مرتکب شده است.

منافقین زیر چتر حمایت صدام، با همکاری و مساعدت ارتش بعثی عراق، اقدام به تشکیل بازویی نظامی کردند که در کنار ارتش عراق علیه ایران می‌جنگید.

گروهک تروریستی منافقین، 18 سال پیش از سوی بسیاری کشورهای غربی به عنوان يک سازمان تروريستی شناخته شد؛ اما آمریکا سه سال پیش نام این سازمان را از فهرست تروریستی خود حذف کرد.

مردم عراق همواره خواستار اخراج منافقین از کشورشان بوده اند. دولت بغداد در 23 سپتامبر 2012، حضور منافقین در عراق را غیرقانونی اعلام کرد. برخی اعضای ارشد این گروهک تروریستی در پاریس مستقر هستند.



انتهای پیام/



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۴
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۴
برای چندین هزار نفری که بدست این خائنین جانی شهید شدند چه کسی اشک ریخت ؟
آیا همین فرانسه دست خوش و پناهندگی و حمایت جایزه نداد ؟!!!