سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به قلم نویسندگان بسیجی نوقلم کشور منتشر شد:

رونمایی از مجموعه کتاب «ستارگان هدایت» با موضوع زندگینامه شهدا

آیین رونمایی از مجموعه کتاب «ستارگان هدایت» به مناسب هفته بسیج و کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجموعه کتاب «ستارگان هدایت» نتیجه طرحی کشوری با همین عنوان است که توسط نویسندگان نوقلم استانی در ده جلد تهیه و تدوین شده و شامل پنجاه خاطره از زندگینامه شهدایی است که تا کنون زندگینامه آنها نوشته و ثبت نشده است.

همچنین اداره کتاب بسیج هدف از اجرای این طرح در مرحله نخست را جمع آوری و نگارش زندگینامه و خاطرات شهدایی که تا کنون این اقدام برای آنها انجام نشده است عنوان کرد و افزود : شناخت و حمایت از نویسندگان جوان و نو قلم سراسر کشور از اهداف مهم این طرح سراسری بوده است.

گفتنی است؛ در طرح سراسری «ستارگان هدایت» نویسندگان استانی می‌توانستند با انتخاب خود یکی از شهدای استان محل زندگیشان را انتخاب و زندگینامه و خاطرات آن شهید والا مقام را به رشته تحریر در آورند.

لازم به ذکر است؛ مجموعه کتاب «ستارگان هدایت» به همت اداره کتاب بسیج تهیه  تدوین و به زیور طبع آراسته شده است و در مراسم رونمایی از این اثر فاخر، نویسندگان این مجموعه از سراسر کشور حضور داشته و همچنین سردارانِ اسلام نقدی و آزادی سخنرانی می نمایند.

 گفتنی است؛ مراسم رونمایی از این مجموعه کتاب در همایش پویاگران انقلاب اسلامی، روز شنبه 30 آبان ماه 1394  ساعت 18 الی 21 در سالن بصیرت لانه جاسوسی واقع در خیابان آیت الله طالقانی_ نرسیده به خیابان شهید مفتح _درب ضلع جنوبی مجتمع فرهنگی_دانشجویی 13 آبان (لانه جاسوسی سابق) برگزار خواهد شد و حضور برای عموم علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی و ادبیات غنی و جذاب دفاع مقدس آزاد خواهد بود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.