سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش درخشان به شایعه استعفای "کی‌روش"

سرمربی سابق تیم پرسپولیس به شایعه استعفای "کی‌روش" واکنش نشان داد.

حمید درخشان در گفتگو با ‌خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص شایعاتی مبنی بر استعفای کی‌روش از سر مربی‌گری تیم ملی بیان کرد: نمی‌دانم چرا برخی خارج از عرف حرف می‌زنند مگر در قرارداد کی‌روش مرخصی‌های وی مشخص نشده است که یک مرخصی بلند مدت دلیل استغفای سرمربی تیم ملی باشد؟

وی افزود: دریک قرارداد تمام جزئیات در بندهای آن مشخص است و زمان حضور و مرخصی‌هایش باید آورده شده باشد. فکر می‌کنم این حرف‌ها فقط افکار عمومی را بر هم می‌زند و هیچ فایده‌ای برای فوتبال ایران نخواهد داشت.

کارشناس فوتبال ایران درباره بازی ایران مقابل گوام اظهار داشت: تیم گوام در حد آسیا نبود و نتوانست فشاری بر روی تیم ما وارد کند. کی‌روش در این بازی توانست تاکتیک‌های خود را مرور کندو اگر در مقابل تیم‌های مطرح بتواند این تاکتیک‌ها را عملی کند در آینده فوتبال زیبایی از تیم ملی شاهد خواهیم بود.

وی در خصوص تغییرات نفرات تیم ملی در بازی‌های اخیر گفت: این یک امر طبیعی است که هر سر مربی برای شناخت بازیکنان جدید دربازی‌های این چنینی به آنها میدان دهد و تاکتیک‌های خود را با نفرات مختلف آزمون و خطا کند. به نظرم هر مربی این تغییرات ترکیبی را در مرور زمان انجام خواهد داد.

سر مربی سابق پرسپولیس در پایان درباره وضعیت این تیم در ادامه لیگ برتر خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم این تعطیلات به کمک پرسپولیس بیاید و ‌برانکو بتواند شکل و روند تیم را احیا کند. امیدوارم پرسپولیس در ادامه لیگ با بازی‌های خوب دل هواداران را شاد کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی ، کی‌روش ، درخشان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.