سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

تفاهم بین فرمانداران و هیات‌های نظارت باید دوسویه باشد

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به تعین هیاتهای اجرایی انتخابات عنوان کرد:تفاهم بین فرمانداران و هیات‌های نظارت باید متقابل و دوسویه باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛  ایوب رحیمی افزود: وظیفه اصلی برگزاری انتخابات بر عهده هیات‌های اجرایی است که پس از استعلام  از مراجع چهارگانه نتیجه را به فرمانداری‌ها اعلام و ابلاغ می‌کنند و البته با فناوری‌های جدید کار استعلام از نامزدها به راحتی و با سرعت بالایی انجام می‌شود.

وی افزود: مرجع نهایی برای بررسی صلاحیت کاندیداها، هیات نظارت بر انتخابات است بنابراین باید یک تعامل و همدلی نزدیکی بین هیات های اجرایی و هیات نظارت وجود داشته باشد.

رییس ستاد انتخابات استان در ادامه افزود: اعضای هیات های اجرایی باید افرادی امین و از معتمدین همه گروهها و جریان های سیاسی انتخاب شوند که توجه به این موضوع اطمینان مردم را به هیات‌های اجرایی بیشتر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اعضای هیات اجرایی باید افرادی بی‌حاشیه ، امین و مورد اعتماد جامعه باشند در ادامه گفت: فرمانداری‌ها و بخشداری‌ ها در انتخاب هیات های اجرایی  این موضوع مدنظر داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان بیان کرد: در انتخاب و تعیین هیات‌های اجرایی باید بین فرمانداران و هیات‌ های نظارت تقاهم و همکاری  دوسویه و متقابل برقرار باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری بیان کرد: بین هیات های اجرایی و نظارت باید تفاهم برقرار شود که وضعیت استان به تنش کشیده نشود ودر بررسی اعضای هیات های اجرایی باید آبرو و حیثیت افراد حفظ شود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.