سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

سمینار آموزشی "از صفر تا ثروت بی‌نهایت" در سنندج برگزارشد

سمینار آموزشی "از صفر تا ثروت بی‌نهایت" با حضور اعضای کانون‌‌های دانشجویی جمعیت هلال احمر استان کردستان در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان کردستان، در این سمینارگفت: علاوه بر انجام فعالیت‌های امداد و نجات، مهارت‌های زندگی، جمعیت هلال احمر برنامه‌های دیگری را نیز برای جوانان انجام می‌دهد تا آنها را برای آینده و جهت مقابله با مشکلات آماده کند.

بابک قنبری افزود: یکی از این فعالیت‌ها، برگزاری سمینار آموزشی "از صفر تا ثروت بی‌نهایت" است که در آن راهکارهای تحقق اهداف مالی و ثروت آفرینی برای جوانان عضو کانون‌های هلال احمر تدریس می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کردستان بیان کرد: برگزاری این سمینار آموزشی می تواند راهگشای موقعیت‌های شغلی و کسب درآمد برای اعضای جوان کانون‌های دانشجویی هلال احمر باشد.

محمد مرادی، از اساتید دانشگاه و مدرس دراین سینمار آموزشی نیز به بیان راهکارها و مهارت‌هایی برای ثروت آفرینی پرداخت و گفت: ابتدا باید توانایی‌ها و مهارت‌های خودمان را بشناسیم، سپس دانش کسب و کار و ثروت آفرینی را یاد بگیریم و پس از آن این مهارت‌ها را به ثروت تبدیل کنیم.

وی درپایان افزود: داشتن دانش پولی، دانش حفظ و نگهداری پول، دانش افزایش پول و بکار بستن این مجموعه دانش‌ها برای ثروت آفرینی می‌تواند موثر واقع شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.