سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

KHAMENEI.IR منتشر کرد:

انتشار کلیپ صوتی از بیانات رهبری باعنوان فرصت بازارهای داخلی و خارجی+صوت

پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR کلیپ صوتی از بیانات رهبری باعنوان فرصت بازارهای داخلی و خارجی را منتشر کرد.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، هفتمین مجموعه کلیپ صوتی «مساله اصلی» درباره موضوع اقتصاد و «لزوم توجه دولت به بازارهای داخلی و همچنین استفاده از ظرفیت بازارهای کشورهای همسایه» را منتشر کرد.

این کلیپ با عنوان «فرصت بازارهای داخلی و خارجی» در پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR منتشر شده است.

سخنان حضرت آیت الله خامنه ای که در این صوت می شنوید:

* اگر ملت مقتدر باشد، توانا باشد، نیاز خود را کم کند، مشکلات خود را برطرف کند، و امروز که مسئله ی اقتصاد مسئله ی اصلی است، بتواند اقتصاد خود را روبه راه کند، دشمن در مقابله ی با ملت ایران بی دفاع خواهد ماند.(حرم مطهر امام خمینی 1392.03.14)

* ظرفیت دیگر موقعیت جغرافیایی ما است؛ ما با پانزده کشور همسایه هستیم که اینها رفت وآمد دارند. حمل و نقل ترانزیت یکی از فرصتهای بزرگ کشورها است؛ این برای کشور ما هست و در جنوب به دریای آزاد و در شمال به آبهای محدود منتهی میشود. در این همسایه های ما، در حدود ۳۷۰ میلیون جمعیّت زندگی میکنند که این مقدار ارتباطات و همسایه ها، برای رونق اقتصادی یک کشور یک فرصت بسیار بزرگی است. این علاوه بر بازار داخلی خود ما است؛ یک بازار ۷۵ میلیونی که برای هر اقتصادی، یک چنین بازاری بازار مهمّی است.(حرم مطهر رضوی 1393.01.19)

* گفتیم اقتصاد ما درون زا و برون گرا است؛ ما از درون باید رشد کنیم و بجوشیم و افزایش پیدا کنیم، امّا بایستی نگاه به بیرون داشته باشیم؛ بازارهای جهانی متعلّق به ما است، باید بتوانیم با همّت خود و با ابتکار خود، در این بازارها حضور پیدا کنیم و این حضور بدون حمایت دولت امکان پذیر نیست؛ که البتّه بخشهای مختلف دولتی در این زمینه میتوانند سهم داشته باشند.(دیدار کارگران در گروه صنعتی مپنا 1393.02.10)


برای شنیدن صوت اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.