سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

توزیع منظم شیر در مدارس سلامت دانش آموزان را تضمین می کند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: توزیع منظم شیر با کیفیت مناسب در مدارس، سلامت جسمی و روحی دانش آموزان را تضمین می کند و موجب افزایش قدرت یادگیری در آن ها می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازارومیه؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان، با همراهی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی، فرمانده سپاه شهدای استان ، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان و مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 ارومیه از کارخانه شیر پاستوریزه شیر پگاه استان بازدید کردند.

فریدون سیدمصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این بازدید اظهار داشت: توزیع شیر در مدارس استان به تعداد 70 نوبت در سال اجرا می شود که امسال هزینه 40 نوبت آن تامین شده است.

وی اظهار کرد: تمامی دانش آموزان مدارس اعم از دولتی و غیردولتی و فرهنگیان شاغل در مدارس مشمول دریافت شیر رایگان هستند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: 601 هزار نفر از دانش آموزان و فرهنگیان استان امسال شیر رایگان دریافت می کنند.

بیان کرد: برای توزیع 70 نوبت شیر در بین مدارس استان 230 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که از این میزان 170 میلیارد ریال تامین شده است.

«بهرام صمدی» معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این بازدید اظهار کرد: آموزش و پرورش استان با 11 کارخانه برای این امر قرارداد منعقد کرده که در این راستا مدارس روستایی شیر استریل پاکتی سه گوش و مدارس شهری شیر لیوانی به میزان 200 سی.سی با 2.5 درصد چربی دریافت می کنند.

وی افزود: امسال تمامی شیرهای عرضه شده به مدارس با ویتامین D غنی شده و این امر جزو الزاماتی بوده که آموزش و پرورش استان اعمال کرده است.

وی گفت: پایش های مستمر توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان در زمینه ارائه و تولید شیرهای با کیفیت انجام می شود.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: سلامت ، شیر ، ندارس ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.