سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

صدور 17 مجوز احداث کارخانه در شهرستان نیر

فرماندار شهرستان نیر از صدور 17 مجوز احداث کارخانه در شهرک تخصصی آب شهرستان نیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارارن جوان از اردبیل؛ اکبر صمدی افزود: سال گذشته بودجه عمرانی شهرستان نیر در حدود 30 میلیارد تومان بوده که امسال و در 6 ماه نخست سالجاری 16 میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک و دارائی و نیز ماده 180 به شهرستان نیر اختصاص یافته است.

وی گفت: فعلا از محل اعتبارات تحرک‌بخشی به مناطق کمتر توسعه یافته و نیز اعتبارات مدیریت بحران هیچ مبلغی تخصیص نیافته است که البته این موضوع مختص شهرستان نیر نبوده و در تمامی شهرستان‌ها به این گونه است.

فرماندار شهرستان نیر افزود: پروژه‌های مهم شهرستان نیر تأمین زیرساخت‌های مناطق نمونه گردشگری این شهرستان از جمله بلاغلار، سبلان،‌ سقزچی و سایر مناطق بوده که راه‌های دسترسی و نیز تأمین زیرساخت‌های شهرک تخصصی آب سبلان حائز اهمیت بوده است.

صمدی تصریح کرد: عملیات بهسازی و احداث سازه در محل چشمه گرگر و نیز خط انتقال آب از گرگر به شهرک تخصصی آب نیر به انجام رسیده و جدول‌گذاری و آسفالت معابر این شهرک هم در دست اجرا می باشد که امیدواریم هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.

وی بیان کرد: شهرک تخصصی آب نیر از سال 87 کلنگ‌زنی شده بود که به دلیل تکمیل نبودن زیرساخت‌ها مورد استقبال سرمایه‌گذاران واقع نشد ولی از سال گذشته تا به امروز حدود 17 مجور احداث کارخانه در این شهرک صادر شده که در حال فعالیت هستند که بیش از 110 میلیارد تومان در این شهرک سرمایه‌گذاری شده است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اردبیل ، صدور ، مجوز ، احداث ، کارخانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.