سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

استفاده از تشکل های مردمی در حساس کردن جامعه برای مبارزه با مواد مخدر

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: استفاده از تشکل های مردمی در حساس کردن جامعه برای مبارزه با مواد مخدر ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ علیرضا رادفر در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که امروز در استانداری برگزار شد با گرامیداشت حماسه آزاد سازی سوسنگرد گفت: رزمندگان اسلام در حماسه سوسنگرد اگر چه تعدادشان کم بود ولی ایمان راسخ آنان باعث شد تا حصر سوسنگرد شکسته شود.

وی با تاکید بر ایجاد و استفاده از تشکل های مردمی در مبارزه با مواد مخدر گفت: در کنار درمان معتادین و مبتلایان، باید یکی از عمده اقدامات اجتماعی کردن و حساس سازی خانواده ها و جامعه نسبت به شیوع اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر باشد.

رادفر افزود: باید برنامه های مبارزه با مواد مخدر مستمر باشد و از راهکارهای عمومی تر و مشارکت مردم در این زمینه استفاده شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در ادامه سخنان خود خواستار فعال سازی کمیته های شش گانه شورای مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری های استان شد.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و مرزی استان باید در خصوص عرضه، تقاضا و فروش مواد مخدر هوشیارانه و با اشرافیت کامل اطلاعاتی عمل نماییم تا بتوانیم از شیوع و رواج این پدیده شوم در جامعه جلوگیری کنیم.

رادفر افزود: سیاست های شورای مبارزه با مواد مخدر بایستی بر اساس دو موضوع عرضه و تقاضا شکل گیرد و برنامه ها و فعالیت های ما به صورت مستمر و عملیاتی تدوین گردد که نقش این شورا در کاهش تقاضا بسیار تاثیرگذار می باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی ضمن تاكيد بر ضرورت آسیب شناسی و برنامه ريزي براي احصا بازخورد طرح های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر گفت: لازم است اين طرح ها بصورت دقيق و علمي، مورد بررسي و آسیب شناسی قرار گيرند و براي افزایش کارایی این طرح ها برنامه ريزي شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.