سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

واگذاری 57 میلیارد و 521 میلیون ریال تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی در همدان

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: 6 میلیارد ریال تسهیلات به 27 واحد صنایع تبدیلی در استان واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ شهرام صادقی به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه فعالیت‌های بسیج سازندگی در سه بخش اقتصاد مقاومتی، اردوهای جهادی و خدمات‌رسانی و طرح های عمرانی است، گفت: در زمینه اقتصاد مقاومتی از ابتدای سال تاکنون به 338 نفر در استان وام با نرخ 16 درصد کارمزد پرداخت شده است.



مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: تسهیلات اقتصاد مقاومتی در حمایت از عرصه‌های پرورش آبزیان، تولید قارچ، دام سبک و سنگین، بلدرچین، بوقلمون، مرغ بومی، کبک، شترمرغ، زنبور عسل و گیاهان دارویی بوده است.


وی اضافه کرد: در طرح‌های اقتصاد مقاومتی در هفت ماهه نخست امسال 5 میلیارد و 752 میلیون و 100 هزار تومان تسهیلات پرداخت شده است.


صادقی با اشاره به فعالیت بسیج سازندگی در عرصه صنایع تبدیلی گفت: در زمینه صنایع تبدیلی نیز بسیج سازندگی توانسته است 600 میلیون تومان به 27 واحد واگذار کند.


وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که جوانان را به حضور در اردوهای جهادی سوق دهیم و بسیج سازندگی همدان هم در این راستا 67 گروه دانشجویی را با حضور یک هزار و 714 نفر به مناطق محروم اعزام کرده است که به فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، محرومیت‌زدایی و آموزش مشاغل خانگی پرداختند.

انتهای پیام/ف


برچسب ها: همدان ، بسیج ، سپاه ، طرح ، اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.