سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

ترافیک هسته مرکزی شهرها بزرگترین مشکل درون شهری

بزرگترین مشکل درون شهری ترافیک هسته مرکزی شهرها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدير حمل و نقل و ترافيک استانداری مازندران در نشست هم اندیشی و تعامل مدیران حمل و نقل شهرهای مازندران گفت: بزرگترین مشکل درون شهری ترافیک هسته مرکزی شهرها است که باید سمت و سویی برویم که به دنبال ایجاد پارک در مبادی ورودی هسته مرکزی شهر باشیم که یک منبع درآمد خوبی برای سازمان های حمل و نقل است.

پژمان اژدری افزود: وجود سازمان های حمل و نقل ترافیک در 4 شهر بزرگ استان می تواند ضمن ارائه راهکارهای حل معضل ترافیکی در کلیه امور حمل و نقل تاثیر گذار باشد.

مدير حمل و نقل و ترافيك استانداری مازندران با بیان این که راه اندازی سرویس متمرکز توسط سازمان های حمل و نقل شهرداری های مازندران می تواند منبع درآمد خوبی باشد ادامه داد: اینگونه سرویس ها می تواند با کمک بخش خصوصی صورت گیرد که در امر تعویض روغن و سایر خدمات علاوه بر ماشین های حمل ونقل سازمانها به مردم هم سرویس بدهد.

اژدری با اشاره به عدم افزایش تاکسی در شهرهای مازندران خاطرنشان کرد: به هیچ وجه در سال 94 افزایش تاکسی نخواهیم داشت و شهرداری ها باید تابع مقررات باشند و کلیه رانندگان وانت داران تابع مقرارت سازمان تاکسیرانی هستند و اتاق اصناف اجازه ورود به این بخش را ندارد.

مدير حمل و نقل و ترافيك استانداری مازندران تصریح کرد: سرویس های مدارس زیر نظر تاکسیرانی قرار دارد و ورود آژانس های تاکسی بدون گرفتن کارت و برچسب ممنوع می باشد که مسئولیت سرویس دانش آموزان برعهده مدیران مدارس است و در صورت بروز هرگونه حوادثی باید پاسخگو باشند.

اژدری یادآور شد: دبیری شورای حمل و نقل ترافیک شهرستانهای مازندران برعهده سازمان های حمل و نقل شهرداری می باشد که ریاست آن برعهده فرمانداران است.

شهردار آمل گفت: اهمیت حمل و نقل بر کسی پوشیده نیست و باتوجه به شرایط اقتصادی کشور دچار مشکلات هستیم.

احمد امیرسلیمانی با اشاره به اينکه پيشرفت تکنولوژی و ساخت خودروهای متعدد روز به روز بر اهميت موضوع حمل و نقل درون ‌شهری افزوده است، افزود: با گذشت زمان، تاثير گذاری موضوع حمل و نقل نمود بيشتری پيدا می ‌کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

برچسب ها: ساری ، ترافیک ، شهر ، مشکل ، درون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.