سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

نقش مازندران در دوران دفاع مقدس

باید نقش مازندران در دوران دفاع مقدس تدوین شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نماینده ولی‌ فقیه در مازندران در همایش آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد در بابل، با بیان اینکه افتخار بازسازی سوسنگرد به نام مازندران و به همت مرحوم آیت‌الله روحانی ثبت شد گفت: باید نقش مازندران در دوران دفاع مقدس تدوین شود.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به اینکه کشورهای حاشیه ایران درگیر جنگ‌هایی هستند افزود: در چنین شرایط ما با کمال آرامش در کشور بسر می‌بریم و از نعمت رهبری دشمن شناس و با بصیرت بهره می ‌بریم.

وی با تأکید بر اینکه کارها باید رنگ الهی داشته باشد گفت: متأسفانه رنگ و بوی دینی واله‌ی گذشته در حال کمرنگ شدن است و باید به خلوص دوران دفاع مقدس برگردیم.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به اینکه باید از عاشورا و دفاع مقدس درس بگیریم، به نقش والای مرحوم آیت‌الله روحانی امام‌جمعه فقید بابل درزمینهٔ بازسازی سوسنگرد اشاره کرد و با گرامیداشت حماسه‌آفرینی مردم استان در دوران دفاع مقدس افزود: تقدیم ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید از استان نشانه ولایتمداری و عشق آنان به ولایت بوده است.

وی یادآور شد: با وقوع جنگ تحمیلی واقعه کربلا برای مردم ایران عینیت بخشیده شد و فداکاری مادران، پدران و همسران را به عینه در کشور دیدیم و ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس خوش درخشید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/ف

برچسب ها: ساری ، مازندران ، دفاع ، مقدس ، نقش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.