سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصراله سجادی :

فوتبال علاقمند زیاد دارد،من نامزد انتخابات فوتبال نیستم

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش نه در فدراسیون فوتبال و نه در هیچ فدراسیونی نامزد انتخاباتی ندارد و من فقط وظیفه دارم جلسات را اداره کنم .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران نصر اله سجادی گفت:ما وظیفه داریم روی فدراسیون ها ارزیابی انجام دهیم و در صورت بروز  مشکلاتی که تکرار می شود نظارت کنیم و جلساتی را برگزار و معضلات را ریشه یابی کنیم. اما وزرات ورزش و جوانان در فدراسیون فوتبال و هیچ فدراسیون دیگر نامزدی برای انتخابات ندارد و در فضای فوتبال هم خوشبختانه علاقمند زیاد است و می توانند در انتخابات شرکت کنند و امیدوارم انتخابات این فدراسیون در نهایت سلامت برگزار شود.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره تشکیل کمیته ورزش‌های پایه و مدال‌آور عنوان کرد: پیش از این در یکی دو دوره زمانی این کمیته تشکیل شده بود اما نتوانست کارش را ادامه دهد. وزارت ورزش تصمیم گرفت در رشته‌های شنا، دوومیدانی، تیراندازی، بوکس و قایقرانی این کمیته را تشکیل دهد. نخستین جلسه آن هم دو روز پیش با حضور همه اعضا تشکیل شد. این رشته‌ها در بازی‌های آسیایی و المپیک مدال زیادی دارند اما ما سهم بسیار کمی از این مدال‌ها داریم

وی ادامه داد:طبق تقویم کاری وزارت ورزش چهارشنبه آخر ههر ماه جلساتی را با برخی فدراسیون ها داریم و امروز هم 4 فدراسیون در مورد فعالیت خود گزارش می دهند و این موضوع هر ماه تکرار می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.