سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

رحمان احمدی: با استیماچ قهرمان می شویم /درسپاهان می مانم

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: با حضور استیماچ در سپاهان، تفکر جدیدی در تیم شکل گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ رحمان احمدی در رابطه با حضور استیماچ بر روی نیمکت سپاهان و شرایط این باشگاه گفت:«با تغییر و تحولات صورت گرفته در کادر فنی باشگاه و حضور استیماچ در سپاهان، تفکر جدیدی در تیم شکل گرفته است و بازیکنان از روحیه خوبی برخوردارند. چند روزی است که با این مربی مشغول تمرین هستیم و روز گذشته هم با نظر استیماچ، دو مربی خارجی به تمرینات اضافه شدند و امیدوارم با حضور کادر فنی جدید، سپاهان صدر جدول را پس بگیرد.

وی در مورد کیفیت فنی سرمربی جدید سپاهان و اینکه استیماچ می تواند قهرمانی فصل گذشته را تکرار کند، گفت: «استیماچ مدت کوتاهی است که مسئولیت فنی تیم را بر عهده گرفته و تنها چند جلسه است که تیم را تمرین داده‌ است. تا پایان نیم فصل اول در مورد عملکرد او نظر قطعی نمی توان داد، اما عیار کار وی در نیم فصل دوم مشخص می شود و امیدوارم با هدایت او سپاهان به قهرمانی در این فصل برسد.

 دروازه بان سپاهان در مورد شایعات اخیر مبنی بر پیوستن او در نیم فصل به پرسپولیس افزود: «هیچ مذاکره ای از سوی مسئولان پرسپولیس با من نشد و این صحبتها صحت ندارد. در حال حاضر بازیکن سپاهان هستم، با این تیم قرارداد دارم و هیچ مشکلی هم با باشگاه سپاهان ندارم که بخواهم به باشگاه دیگری بروم.»

دروازه بان سابق تیم ملی در خصوص حذف از لیست کی روش بعد از مسابقات جام جهانی برزیل، گفت:« من در مورد کنار گذاشتنم از تیم ملی صحبت کردم و نمی خواهم بیشتر به این موضوع بپردازم. در هر صورت کی‌روش در آن مقطع زمانی به من نیاز داشت و من هم برای تیم ملی به میدان رفتم  و تمام تلاشم را انجام دادم ,الان هم بازیکنانی هستند که نظر کی روش را جلب کردند و من از تیم ملی کنار رفتم و از این نظر هم مشکلی ندارم.»


انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.