سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

گلایه جوانان آذربایجان شرقی از نحوه پرداخت تسهیلات ازدواج

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی از نحوه پرداخت تسهیلات بانکی در قالب وام های ازدواج و اشتغال به جوانان انتقاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سعید شبستری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، با اشاره به کم کاری و بورکراسی بانک ها در ارایه تسهیلات ناچیز به جوانان، و گفت: مردم از بانک ها در این زمینه راضی نیستند.

وی با اینکه بانکها تسهیلات میلیاردی را به آسانی پرداخت می کنند اما برای ارایه وام 30 میلیون ریالی جوانان در ادارات و بانک ها سرگردان هستند ابراز تاسف کرد.

وی افزود: مسئولان بانک ها خودشان را جای مردم عادی و جوانانی قرار دهند که با هزاران مشکل اقتصادی ازدواج کرده اندذ و برای سر و سامان دادن به زندگی اولیه دنبال وام های ناچیز در پیچ و خم بانک ها می مانند و در نهایت از دریافت این وام ها صرف نظر می کنند.

شبستری افزود : مانع تراشی برای وام های ناچیز ازدواج و اشتغال جوانان و تلاش برای پرداخت وام های 250 میلیون ریالی به خودرو های بی کیفیت جای سئوال و تامل دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، همچنین وضع شعبات شهرستان ها را وخیم توصیف کرد و افزود: جای تاسف است که باید بگویم این بانک ها با توصیه برخی مقامات و نمایندگان مجلس تسهیلات ارایه می کنند.
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.