سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش یکی از اعضای سابق به تغییرات شورای نمایش خانگی؛

ما خداحافظی نکردیم، حکم خداحافظی ما را دادند

من در جلسه تودیع نبودم و دلایل آن را نمی‌دانم اما تشخیص داده شد که ما نباید باشیم ولی من امیدوارم هر کسی در این شورا کار می‌کند به نفع مخاطب و مردم کار کند.

حمید بهمنی فیلمساز و عضو سابق شورای نمایش خانگی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص خداحافظی از شورای نمایش خانگی گفت: ما خداحافظی نکردیم حکم خداحافظی ما را دادند ولی در هر صورت هر مدیری که در منصبی قرار می‌گیرد بنابر مصلحت تصمیم می‌گیرد.

وی با بیان این مطلب افزود: من در جلسه تودیع نبودم و دلایل آن را نمی‌دانم اما تشخیص داده شد که ما نباید باشیم ولی من امیدوارم هر کسی در این شورا کار می‌کند به نفع مخاطب و مردم کار کند.

بهمنی با اشاره به فیلم‌نامه‌هایی که در انتظار بودجه برای ساخت است، اظهار داشت: من آخرین فیلمم را سال 91 ساختم ببیند چند سال است که با وجود اینکه فیلم نامه خوب و اجتماعی دارم حمایت نمی‌کنند و من نمی‌توانم فیلم بسازم. اما من صبر می‌کنم چون صبر خصلت خوبی است و من خیلی چیز‌ها را از صبر کردن آموختم.

وی بیان کرد: من چند کار را می‌خواستم تولید کنم که یکی از آنها در خصوص جریان داعش است و یکی در خصوص مواد مخدر و اعتیاد، اما برای ساخت هیچ کدام مرا حمایت نکردند.

بهمنی اظهار داشت: پول در سینما وجود دارد ولی اتحاد نداریم. دستهایمان در دست همدیگر نیست. مسئولان و مدیران فرهنگی ما برنامه‌ریزی ندارند چون به آن درک نرسیده‌اند که باید به سینما و فرهنگ کمک کنند. فیلمسازانی مثل پرویز شیخ طادی، شهریار بحرانی، جمال شورجه و... که در زمینه دفاع مقدس و انقلاب فیلم ساخته‌اند بودجه برای فیلم‌های ارزشی ندارند و بخش خصوصی هم قبول نمی‌کند.

بهمنی در پایان گفت: اقدامات مثبت که برای فروش فیلم «محمدرسول الله» افتاد برای فیلم‌ها ما هم می‌تواند بیفتد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند به مدارس ابلاغ کند که دانش‌آموزان را به دیدن فیلم‌های دیگر هم ببرند تا فروش فیلم‌ها بیشتر شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.