سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

سرمایه گذاران صنایع تکمیلی پتروشیمی در کرمانشاه جمع می شوند

سرپرست معاونت توسعه اقتصادی استانداری کرمانشاه ازبرگزاری گردهمایی بزرگ سرمایه گذاران صنایع تکمیلی پتروشیمی در کرمانشاه خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرپرست معاونت توسعه اقتصادی استانداری کرمانشاه ازبرگزاری گردهمایی بزرگ سرمایه گذاران صنایع تکمیلی پتروشیمی در کرمانشاه خبرداد.

هدایت حاتمی گفت: پتانسیل های مناسب استان کرمانشاه در زمینه زنجیره اولیه صنایع تکمیلی پتروشیمی ، منجربه محوریت قرار گرفتن منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین در این گردهمایی شده است.

 وی با اشاره به برگزاری این گردهمایی در روز 27 و 28 آبان ماه افزود:فعالان اقتصادی کشور عراق هم برای حضور در این همایش و یافتن زمینه های گوناگون به منظور سرمایه گذاری ابراز تمایل کرده اند.

 حاتمی ادامه داد:در این گردهمایی تخصصی با برنامه ریزی مناسب، قابلیت ها و توانمندیهای استان کرمانشاه را در حوزه پتروشیمی به شرکتهای توانمند کشوری و استانی معرفی می کنیم.

 گردهمایی بزرگ سرمایه گذاران صنایع تکمیلی پتروشیمی با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیران و صاحب نظران این حوزه و نیز بیش از 200 نفر از فعالان بخش خصوصی و جمع 60 نفره ای از سرمایه گذاران بزرگ ملی برگزار می شود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.