سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان کل کشور:

فیلترینگ تلگرام فردا بررسی می شود

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: فیلترینگ تلگرام فردا در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه بررسی‌ می‌شود.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور  با اشاره به بررسی وضعیت فیلترینگ تلگرام در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اظهارکرد: این موضوع در جلسه چهارشنبه (فردا) این کارگروه مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از این جلسه اطلاع رسانی در این زمینه صورت خواهد گرفت.


لازم به ذکر است این جلسه چند روز قبل با بررسی فیلترینگ تلگرام بدون حضور برخی از اعضای کمیسیون مصادیق مجرمانه به جلسه دیگری موکول شد و قرار شده ظاهرا چهارشنبه 26 آبان دوباره مورد بررسی قرار گیرد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

منبع: عصرایران
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۶ آبان ۱۳۹۴
با سلام ببینین به نظر من البته اگه تایید بشه !!!
تلگرام دارای امتیازات و مفاسدی است که البته خیلی از حتی مجری های تلوزیونی هم میگن که خوبه و نمیدونم چی به ویژه این روزها که دیگه رسما هم اعلام میکنن
خیلی ها مدعی هستند که میخوان اونجا تو گروه های خانوادگی شون یا گرو های علمی و خبری و ... تبادل نظر کنن خوب .. .
پیشنهاد میکنم که خود ایران برنامه ای در این سطح بسازه که خیلی هم سخت نیست و همه اشخاص (حقیقی - حقوقی) اونجا دارای صفحه ی شخصی و مشخص باشند تا اینجوری هم امتیازات این برنامه رو از دست ندهیمو هم قانونی باشه و هم از لحاظ امنیت اطلاعات دیگه نگران سازمان های جاسوسی دشمن نباشیم که اطلاعات چنین برنامه ای در اختیار اونها قرار میگیره و هم مفاسد اون رو دفع کنیم این جوری دیگه بی اخلاقی های فضای مجازی اونجا اتفاق نمی افته چون علت بی ادبی های فضای مجازی بیشتر به خاطر اونه که هیچ کس شناخته نمیشن و بدون ترس از مجازات های بعدی هرچی به دهنشون میاد میگن .. .
امیدوارم نظر تایید بشه تا موافق و مخالفان این نظر دلایل رو بگن . ..
باید تو چنین فضا های این مباحث مطرح بشه تا معایب طرح ها معلوم بشه و بعد از سبک سنگین شدن هر طرح اون وقت اجرا بشه نه این که یه هویی یه تصمیمی بگیرن که نفهمیم چی شد.