سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واحد روابط عمومی سردمدار آموزش و پرورش شهر تهران است

واحد روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران بدلیل داشتن نیروهای فعالی با قدرت آینده نگری و صبر سردمدار این سازمان و از عوامل موفقیت آن است.


رحمانی مدیر آموزش و پرورش منطقه 7 تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: واحد روابط عمومی پر نشاط ترین حوزه فعالیت در آموزش و پرورش شهر تهران است و نیروهای فعال در این حوزه از قدرت آینده نگری همراه با صبر برخوردار هستند.

وی اظهار داشت: مسئولان روابط عمومی سردمداران و سخنگویان آموزش و پرورش شهر تهران هستند و موفقیت این سازمان بدلیل رابطه دوستانه مسئول این حوزه با مدیریت آموزش و پرورش است.

همچنین، نگاه مثبت مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران به کارشناسان حوزه روابط عمومی موجب رشدد و تعالی متقابل می شود.

*خبر قویترین سلاح برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است

در ادامه مختار نژاد رییس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: تولید خبر یک حوزه تخصصی و بیانگر توانمندی مسئولان روابط عمومی است که باید همسو با دیدگاه مسولان و با تدوین تقویم اجرایی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: دقت در تهیه خبر بسیار و مهم بوده چرا که خبر یکی از قویترین سلاحهایی است که می توان در مقابل جنگ نرم دشمنان از آن استفاده کرد.

مختارنژاد یادآور شد: نشریه نگاه یکی از ابزارهای اطلاع رسانی و تولید خبر بویژه در زمینه سیاستهای کلان آموزش و پرورش است که باید در جهت تقویت هر چه بیشتر آن گام برداشت.

همچنین، استفاده کارآمد از پرتال اطلاع رسانی و سامانه پیامکی از دیگر ابزارهای تولید خبر در آموزش و پرورش شهر تهران هستند./ز
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.