سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصرتی: ملی پوشان با پیروزی، جوابی قاطع به کارشکنی گوامی ها خواهند داد

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: بازیکنان تیم ملی با برد جوابی دندان شکن به کارشکنی گوام مبنی بر صادر نکردن وروادید خواهند داد.

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی با گوام اظهار کرد: بدون شک بازی تیم ملی فوتبال کشورمان با گوام در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه بازی سخت و دشواری نیست زیرا فوتبال گوام در حد اندازه های فوتبال کشورمان نبوده و نیست.
 
وی ادامه داد:‌ما مقابل گوام برنده می شویم و به نظر من در مرحله نخست انتخابی چندان با فشار روبرو نمی شویم.
 
نصرتی در مورد کارشکنی گوامی ها عنوان کرد: بدون شک بازی با گوام تحت الشعاع مسائل سیاسی و صادر نکردن ویزا اهمیت داشته است که بازیکنان و ملی پوشان با ارائه بازی خوب جواب دندان شکنی به کارشکنی گوامیها خواهند داد.
 
بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد اضافه کرد: ما مرحله سوم بازی های سختی را پیش رو داریم و خود را باید برای انجام آن دیدارها آماده سازیم.
 
وی در مورد شرایط گسترش فولاد هم در تعطیلات گفت: شرایط و تمرینات تیم در سطح خوب و قابل قبولی دنبال می شود و تعطیلی هم باعث خستگی بازیکنان شده است اما باید دانست اولویت تیم ملی است.
 
وی عنوان کرد: البته باید فدراسیون و سازمان لیگ برای این تعطیلات چاره اندیشی کند زیرا کیفیت لیگ پایین آمده و به تبع آن کیفیت تیم ملی تنزل خواهد کرد.
 
نصرتی در خصوص بازی با شهرداری بناب هم گفت:شهرداری بناب تیم خوبی بود ولی ما تحت فشار قرار نگرفتیم البته این بازی در راستای ماندن تیم در شرایط مسابقات برگزار شده بود.
 
بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد عنوان کرد: ما توانستیم 4 گل به شهرداری بزنیم البته باید از جوان بودن تیم نیز صحبت به میان آورد زیرا تیم جوان و با انگیزه ای بود.
 
وی در پایان یادآور شد:امیدوارم که تیم فوتبال گسترش فولاد در ادامه لیگ همواره موفق باشد.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: نصرتی ، گوام ، بناب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.