سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

پلمپ واحدهای عرضه قلیان در شیراز

بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهدای گمنام شیراز، در طول سه هفته، 10 واحد عرضه قلیان در باغات شمال شهر شیراز، را پلمپ کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهدای گمنام شیراز گفت: در برخی بازدیدهای کارشناسان بهداشت محیط، عرضه دخانيات و قليان، علاوه بر مراكز تهيه و توزيع مواد غذایی و اماكن عمومي شيراز، در محل هایی مانند قصابي ها هم مشاهده شده و این امر بر جدیت بازرسی های کارشناسان این مرکز افزوده است.

مرجان مشتاقي مقدم، افزود: از ابتدای امسال در بازدیدهای عادی و شبانه برای ممنوع کردن عرضه قلیان و مضرات مصرف دخانیات با روش ارشادی به متصدیان، آموزش داده شد و نیز در مواردي هم  وسایل مربوط به عرضه و استعمال دخانیات، توقيف يا معدوم شد.

وی با بیان اینکه گستردگي عرضه دخانيات مانع از دستيابي به اهداف سلامت محور شده است، اظهار کرد: به همین دلیل از ابتداي مهر ماه امسال، با همكاري مقامات قضائي استان و حمايت فرمانداري شيراز، اقدامات قانوني به صورت جدي اجرائي شده است.

این مسئول بهداشت محیط در شهر شیراز با اشاره به همکاری برخي از متصديان مراکز توزیع با واحد بهداشت محيط برای تحویل وسایل مصرف دخانیات و ارائه تعهد عدم تخلف مجدد، تصریح کرد: از تمام شهروندان به ویژه والدين دعوت می شود دقت نظر بیشتری در زمينه رفتارهاي فرزندان خود و پيشگيري از مصرف دخانيات و قليان، داشته باشند.

شهروندان در صورت مشاهده موارد تخلف می توانند با شماره 190 سامانه ارتباط مردمي وزارت بهداشت، تماس بگیرند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: پلمپ ، واحدهای ، عرضه ، قلیان ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.