سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

برگزاری ششمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور در لرستان

مدیر امور فرهنگی دانشگاه پیام نور لرستان از برگزاری ششمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور در این استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سهرابی گفت :این جشنواره از 25 تا 27 آبان ماه جاری در دانشگاه پیام نور خرم آباد برگزار می‌شود .

وی با بیان اینکه تاکنون 300 نشریه در این جشنواره شرکت کرده است ،افزود :تاکنون 611 اثر جهت داوری به این جشنواره اعلام شده است .

وی با اشاره به اینکه در این جشنوار نمایشگاه دستاوردهای نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور برگزار می شود گفت :همچنین در این جشنواره سیاستهای دانشگاه پیام نور با حضورنشریات 31 استان اجرا می شود .

وی افزود : افتتاحیه این جشنواره 26 آبان ماه جاری در سالن شهید آوینی اداره کل ارشاد اسلامی در ساعت 9 صبح آغاز می شود .

سهرابی گفت :همچنین ساعت 10 صبح 27 آبان ماه جاری نیز اختتامیه این جشنواره در سالن شهید آوینی اداره کل ارشاد اسلامی برگزار می شود .

وی افزود : در جهت توانمند سازی نشریات دانشجویی دانشگاه های پیام نور کشور دو کارگاه تخصصی با عنوان کارگاه نشریات تخصصی وکارگاه متون روزنامه نگاری حرفه ای برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنوتاره با حضور مدیران فرهنگی دانشگاه های پیام نور کشور برگزار می شود گفت :در این جشنواره برنامه های ماه های پایانی امسال و سال آینده نیز برنامه ریزی خواهد شد .

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.