سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقامجویی بی‌شرمانه پس از شنیدن جواب منفی دختر مورد علاقه

رئیس پلیس فتا یزد از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی یکی از شهروندان، تهدید خانواده و هتک حرمت کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "حسین رضایی" بیان کرد: چندی پیش بود که فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی مبنی بر شکایت از یک فرد جوان به دلیل انتشار تصاویر خصوصی فرزندش، هتک حرمت و تهدید به قتل، به پلیس فتا مراجعه کرد.
 
 
رضایی ادامه داد: شاکی این پرونده با مراجعه به پلیس فتا گفت: "مدتی­ست فردی که قبلا خواستگار دخترم بوده و به او جواب منفی دادیم با ایجاد مزاحمت تلفنی، فحاشی، هتک حرمت و حالا هم با انتشار تصاویر فرزندم و تهدید به قتل، امنیت و آرامش را از خانواده ما سلب کرده است".
 
 
سرهنگ رضایی ضمن اشاره به انجام کار فنی و اطلاعاتی، افزود: ماموران پلیس فتا، تحقیقات لازم را آغاز و پس از شناسایی متهم، به منزل وی مراجعه کرده که متوجه شدند از محل متواری شده است.
  
 
وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس با تلاش شبانه روزی و انجام تحقیقات گسترده در نهایت، توانستند متهم را که چندین مخفیگاه عوض کرده بود دستگیر کنند.
 
 
رئیس پلیس فتا استان یزد بیان کرد: متهم در بازجویی های اداره پلیس به تهدید، مزاحمت تلفنی، فحاشی، انتشار تصاویر خصوصی به علت پاسخ منفی این خانواده به خواستگاری­اش، اعتراف کرد و با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.
 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۴
این چطور جواب ردیه که خواستگار تصاویر خصوصی از طرف داشته؟؟؟؟؟
خب تابلوهه یه جای کار میلنگه
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۷ آذر ۱۳۹۴
برا منم سئواله چطور نخواستنه که تصاویر خصوصی دست طرف بوده