سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

دیدار با خانواده های معظم شهدا سبب دلگرمی كاركنان پليس است

فرمانده انتظامی شهرستان "كازرون" گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا سبب دلگرمی كاركنان پليس و خدمت رسانی مضاعف به مردم می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "محمد عبادی نژاد " در ديدار با سه خانواده از شهداي ناجا در شهرستان "ممسني" گفت: شهدا از جان و  مال خود گذشتند تا با خون خود  درخت تنومند انقلاب اسلامی  را آبیاری و باعث عزت و سربلندی ایران اسلامی شوند.

وي اظهار كرد: دیدار با خانواده هاي معظم شهدا سبب دلگرمی كاركنان پليس و خدمت رسانی مضاعف به مردم می شود و ما وظيفه داريم راه اين عزيزان كه دفاع از حريم كشور و ارزش هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي است را ادامه دهيم.

در اين ديدار كه روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات شهرستان "كازرون" سرهنگ "عبادي نژاد" را همراهي كردند، فرمانده انتظامي شهرستان كازرون با خانواده شهیدان "ذبیح اله ایزدی"، "سیدعلی حسینی" و "موسی پناهنده" ديدار و از آنان تجليل به عمل آمد.

شهید "ایزدی" در درگیری با اشرار و سارقان مسلح در شهرستان "لامرد" استان فارس و شهید "حسینی" در درگیری با اشرار و قاتلان فراری و شهيد "پناهنده" در درگیری با عوامل ضد انقلاب شربت شهادت را نوشیدند.


انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.