سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از آنونس «من سالوادورنيستم» در آستانه اکران + فیلم

«من سالوادورنيستم» پنجمین فیلم بلند سینمایی منوچهر هادی به زودی اکران می‌شود.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  «من سالوادورنيستم» پنجمین فیلم بلند سینمایی منوچهر هادی است که مراحل تولید آن به پایان رسیده است. عوامل سازنده در حال مذاکره با حوزه هنری برای اکران این فیلم هستند و به زودی اکران خواهد شد.

بخش هایی از این فیلم در تهران و مابقی در لوکیشن های مختلفی واقع در چند شهر برزیل فیلمبرداری شده است.

«من سالوادورنيستم» داستان يك ايرانی در برزيل است كه كارش ذبح اسلامی برای رستوران ها است. او توسط دختری برزيلی با شخصی به نام سالوادور اشتباه گرفته می شود و اين آغاز ماجراست.

حضور ریوالدو ستاره سابق بارسلونا و برزیل در کنار رضا عطاران در «من سالوادور نيستم» از خبرهای جذاب امسال سینمای ایران به شمار می رود.

علاوه بر رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی و سوگل محرابی در کنار بازیگران برزیلی کارول ویدوتی و بری فیوکا از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ناصر و خانواده اش به‌ وسیله آژانس تعطیلات رویایی برای سفری سیاحتی به برزیل دعوت می‌شوند، آنجل دختری برزیلی او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است و . . .

فیلم سینمایی «من سالوادور نيستم» به تهیه‌کنندگی مشترک منصور سهراب پور و سیدامیر پروین حسینی تولید می شود و رضا مقصودی فیلمنامه آن را به نگارش درآورده است.

در این فیلم سینمایی رضا عطاران به عنوان بازیگر حضور دارد. پیش از این نام این فیلم سینمایی «رویای مارسل» بود که بعد از آن به «من سالوادور نیستم» تغییر نام داد.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.