سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلامت 30 ساله انتخابات ایران(1):

حق پرستی:انتخابات در ايران به پشتوانه حضور گسترده مردم، همواره در نهايت سلامت برگزار شده است

عضو حزب اسلامي كار با بيان اينكه همه انتخابات در كشور از پيروزي انقلاب تاكنون همراه با شور و شعور مردم هميشه در صحنه برگزار شده است، تصريح كرد: حضور هميشگي مردم در مشاركت هاي سياسي كشور و برنامه هاي انتخاباتي، نشان از برگزاري انتخاباتي سالم و سازنده در دوره هاي مختلف دارد.

اسماعيل حق پرستي، در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در تشريح برگزاري انتخابات كشور از ابتداي پيروزي انقلاب تاكنون، گفت: انتخابات در ايران، برگرفته از حركت پويا و جهت دهي دقيق سياسي امام راحل(ره) است و در اين حركت پويا، مردم هميشه در صحنه هاي مختلف حضور داشته اند.
عضو حزب اسلامي كار ادامه داد: پس از سال 57 كه بيداري ملت ايران به نتيجه نشست و انقلاب اسلامي به پيروزي رسيد، مردم ايران صاحب راي و اظهارنظر شدند تا در سرنوشت سياسي خود، نقش روشني داشته باشند.
وي با بيان اينكه اولين راي گيري در كشور با عنوان آري يا نه هويت مستقل ايران را شكل داده است، خاطرنشان كرد: ملت ايران، پس از برگزاري رفراندوم پرشور براي انتخابات جمهوري اسلامي در كشور، نشان دادند كه براي مشاركت در تعيين سرنوشت سياسي خود، اهميت ويژه اي قايل هستند.
حق پرستي اضافه كرد: حضور پرشور مردم و راي آري به جمهوري اسلامي، اولين صحنه شورآفريني در صحنه انتخابات كشور را رقم زد.
اين فعال سياسي با اشاره به رويكرد مثبت و ارزنده برگزاري انتخابات كشور در شرايط مختلف، گفت: از آنجايي كه مردم پيوسته در راس امور قرار داشته اند، انتخابات در برهه هاي مختلف چه مجلس و چه رياست جمهوري و ... همواره قانونمند و سالم برگزار شده است.
عضو حزب اسلامي كار، تاكيد كرد: اختلاف سلايق سياسي و ديدگاههاي افراد در احزاب سياسي، هرگز موجب نشده كه در روند قانوني و سلامت انتخابات، خللي وارد شود كه اين مسئله يكي از ويژگي هاي درخشان انتخابات در كشور ايران است./ن
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.