سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

نباید اجازه دهیم افراد و یا جریانهای خاصی, ما را از مشورت گیری از موثرین جامعه بازدارند

استاندار آذربایجان غربی در دوره آموزشی فرمانداران شمال و شمال غرب کشور, توصیه ها و موارد مهمی را به فرمانداران در جهت اجرای هر چه بهتر وظایف و ماموریت هایشان بیان نمود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مهندس سعادت در دوره آموزشی تکمیلی ویژه فرمانداران استان های شمال و شمال غرب کشور هدف حضرت امام (ره) از تاسیس حکومت اسلامی را احیای دین و ارزش های اسلامی و الهی عنوان کرد و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام و پشتیبانی ملت بزرگ ایران اسلامی، در جهت احیای ارزش های دین اسلام بوده است و تا به امروز که حدود 36 سال از عمر عزتمند جمهوری اسلامی می گذرد, دستاوردهای بسیاری بدست آمده که مایه مباهات و افتخار این ملت است.

سعادت اضافه کرد: ما نیز بعنوان نمایندگان دولت و نظام در این مقطع تاریخی، باید حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری باشیم و این انقلاب را با همان طراوت و زیبایی به دست آیندگان بسپاریم.

استاندار آذربایجان غربی درادامه به فرمایش امام علی(ع) در خصوص علل افول دولتها و قدرتها اشاره و خاطرنشان کرد: ترک اصول, اهمیت بی رویه به فروع بطوریکه اصول فراموش شود, برتری دادن مسائل خرد و کوچک بر مسائل اصلی و اساسی و بها ندادن به فضیلت ها, از جمله اموری است که موجب ایجاد مشکلاتی برای حکومت ها می شود.

سعادت همچنین گفت: مردم انتظار دارند که مسئولان به حرف آنها و دغدغه ها و مطالبات آنها گوش کنند و مسئولان نیز باید بدانند که خدمت رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم, جزو اصلی ترین و مهمترین وظایف آنها به شمار می آید.

وی افزود: اسلام, رهبری و مردم سه رکن اصلی در تاسیس و شکل گیری حکومت و نظام جمهوری اسلامی بوده اند؛ لذا ما باید به مردم بعنوان حامی و پشتیبان انقلاب و بعنوان یک رکن اساسی در تاسیس نظام اسلامی و همچنین به خواسته ها و مطالبات آنها, توجه ویژه ای داشته باشیم.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری با تاکید بر شناخت دقیق و صحیح فرمانداران از وظایف و مسئولیتهای خود گفت: فرمانداران در حوزه ماموریتی خود مسئول و پاسخگوی تمام امور هستند فلذا یک فرماندار نباید اصول را فراموش کند و طوری نشود که پرداختن به کارهای خرد و جزئی, او را انجام کارهای اساسی بازدارد

انتهای پیام/ز.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.