سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سلامی:

جمهوری اسلامی ایران همه لوازم قدرت را در اختیار دارد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: جمهوری اسلامی همه لوازم قدرت را در اختیار دارد، دنباله‌روی اروپا از آمریکا، آنها را از اقتصاد کشورهای اسلامی محروم کرده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان همایش استحکام ساخت درونی قدرت ملی جمهوری اسلامی ایران با حضور سردار سلامی در محل دانشگاه عالی دفاع ملی آغاز شد.

سردار سلامی که در این همایش سخنرانی می‌کرد، اظهار داشت: کشورهای ضعیف همچون افغانستان جولانگاه سیاست بیگانگانند، در برخی دولت‌هایی که اِلمان قدرت دارند مثل مصر در پایتختشان تظاهرات نان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی همه لوازم قدرت را در اختیار دارد، دنباله روی اروپا از آمریکا، کشورهای اروپایی را از اقتصاد کشورهای اسلامی همچون ایران و سوریه محروم کرده است.

سردار سرتیپ حسین سلامی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همه لوازم و شرایط قدرتمند بودن را دارا است.

وی ادامه داد: ایران همان کشوری بود که قبل از انقلاب در دکترین دو ستونه نیکسون جا می‌گرفت اما امروز همه لوازم و شرایط قدرت را داراست و در حد ائتلاف‌های جهانی عمل می‌کند.

جانشین فرمنده کل سپاه با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های بزرگ بودن داشتن دشمن بزرگ است و ما همه ظرفیت‌های قدرت را داریم با اشاره به اهمیت جلوگیری از نفوذ دشمن یادآور شد: نفوذ در مناطقی رخ می‌دهد که روزنه‌هایی برای ظهور این پدیده همچون سستی وجود داشته باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد: دنباله روی اروپا از آمریکا باعث شده که اروپا از اقتصاد جهان اسلام و کشورهای اسلامی همچون ایران و سوریه محروم گردد.

سردار سلامی با اشاره به راز بقا و حیات یک کشور و لزوم قدرتمند بودن در این پروسه تأکید کرد: کشورهای ضعیف همچون افغانستان جولانگاه سیاست بیگانگان‌اند و دولت‌ها و ملت‌های فلسطین امروز به زعم غربی‌ها بدون سرزمین مانده‌اند.


وی گفت: امروز وضعیت سیاسی اروپا را می‌بینید و این اولین باری است که سفر یک رئیس جمهور به کشورهای اروپایی به دلایل امنیتی لغو می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سستی می‌تواند یکی از دلایل نفوذ باشد که البته قدرت و عزت نیازمند قوی بودن و نفوذ ناپذیری است که نشان می‌دهد ما باید قوی باشیم.

انتهای پیام/


           برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.