سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

رفع نازیبایی‌های حمل و نقل راهی برای رسیدن به مشهد ۲۰۱۷

شناسایی نازیبایی‌های حمل و نقل شهری و عمومی در مشهد و بررسی راهکارهای مناسب برای رفع این گونه معضلات و مسایل شهری شرایط را برای رسیدن مشهد به هدف‌گذاری سال ۲۰۱۷ نزدیک می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی در کارگروه حمل و نقل مشهد 2017افزود: با افکارسنجی‌های عمومی می‌توان دریافت که یکی از دغدغه‌های زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی مشکل تردد در معابر شهری به ویژه در خیابان‌های اطراف حرم مطهر علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) است.

وحدتی فرد تصریح کرد: ایجاد پایگاه‌های حمل ونقلی با مد‌های مختلف در مناطق پر تردد همچون حرم مطهر رضوی می‌تواند اقدام بسیار خوب و مثبتی جهت ارتقاء خدمات به زائران باشد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی، مشهد 2017 را به عنوان بهترین فرصت برای شناساندن این شهر عنوان کرد و افزود: پتانسیل و امکانات خوبی هم اکنون وجود دارد که اگر چنانچه نارضایتی و کاستی‌هایی وجود دارد ناشی از نقصان مدیریتی ما است، که مهم‌ترین آن انضباط در حمل ونقل است که بایستی با افزایش انضباط در حمل ونقل، خدمات را افزایش و رونق بخشیم.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهداف می‌توان خواسته‌های زائران و افکارسنجی عمومی ، آموزش کمک‌های اولیه به تاکسیرانان برای ارایه خدماتی فراتر از حمل و نقل زائران و مسافران و برگزاری و تدوین برنامه‌های فرهنگی و آموزشی از قبیل برپایی مسابقات برای نقدی سازنده از سوی زائران و مجاوران دستگاه‌های دولتی و مردمی را بررسی کرد.

وحدتی‌فرد از کارگروه حمل و نقل مشهد 2017 به عنوان اتاق فکری برای شناسایی بایدها و نبایدهای حمل و نقل یاد کرد و گفت: این اتاق فکر کمک می‌کند تا نازیبایی‌ها و کاستی‌های موجود در حمل و نقل را بررسی و راهکارهای لازم برای رفع آن بیابیم.

انتهای  پیام/ی


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.