سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاه آموزشی رقابت های قهرمانی نوجوانان بانوان آسیا 2015

مهینی: کنفدراسیون فوتبال آسیا کارگاه آموزشی برای سرمربیان تیم هایی که طی مرحله گروهی رقابت های قهرمانی زیر 16 سال بانوان آسیا حذف شده بودند، برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شادی مهینی – سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در این خصوص گفت: پس از پایان مرحله گروهی رقابتهای قهرمانی زیر 16 سال بانوان آسیا و حذف شدن ایران از این مسابقات، همراه با خسرویار در کارگاه آموزشی که برای اولین بار توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا با هدف کاهش سطح اختلاف تیم های حذف شده با تیم های طراز اول همچون ژاپن، کره و چین برگزار شد، حضور پیدا کردیم.

وی افزود: این کارگاه آموزشی برای سرمربیان و مربیان تمام تیم های حاضر در مسابقات آتی تدارک دیده شده بود، اما تنها نمایندگان ایران و چین تایپه در این کارگاه شرکت کرده و نمایندگان ازبکستان و کره جنوبی به خانه بازگشتند. همچنین در این کارگاه مربیان پایه چین هم حضور دارند.

مهینی در خصوص دیگر موضوعاتی که در این کلاس مورد بحث و بررسی قرار می گیرد، گفت: بررسی مشکلات تیمی، طراحی تمرین و اجرای آن توسط مربیان، آنالیز کلی تیم های حذف شده و آنالیز بازی های دور نهایی مسابقات قهرمانی نوجوانان بانوان آسیا 2015 دیگر مسائلی است که در این کارگاه به آن پرداخته می شود.

لازم به توضیح است، مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی زیر 16 سال بانوان آسیا فردا با حضور تیم های چین، تایلند، کره شمالی و ژاپن برگزار خواهد شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.