سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

آذربایجان غربی صدرنشین گروه یک لیگ دسته یک اسکواش کشور شد

تیم هیات اسکواش آذربایجان غربی صدرنشین گروه یک از مرحله رفت رقابتهای لیگ دسته یک کشور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، این رقابت ها از روز پنجشنبه 21 آبان ماه با حضور شش تیم هیات اسکواش آذربایجان غربی، دیباجی تهران، هیات فارس، نفت آبادان، هیات زنجان و هیات کرمانشاه در خانه اسکواش ارومیه آغاز شده و شامگاه جمعه با شناخت تیم های برتر به کار خود پایان داد.

در مرحله مقدماتی دور رفت این مسابقات هر تیم پنج بازی انجام داد که در پایان، تیم آذربایجان غربی بدون شکست و با کسب 15 امتیاز کامل در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

تیم دیباجی تهران با چهار پیروزی، یک باخت و کسب 13 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و هیات فارس با 3 برد، 2 باخت و کسب 11 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

تیم کرمانشاه با 7 امتیاز در رده چهارم و تیم های زنجان و نفت آبادان به ترتیب با 7 و 3 امتیاز پنجم و ششم شدند.

تیم آذربایجان غربی با ترکیب مهیار ابریشمی، حمید سربازی، آرین اعتمادی، پویا جهانسوز، عرفان قهوه چی، مهدی صفری و کیوان ابراهیمی و به مربیگری و سرپرستی سلمان فرضعلی پور به مصاف حریفان رفت.

رقابتهای دور برگشت گروه یک بهمن ماه امسال به میزبانی تهران برگزار می شود.

رقابتهای دور رفت گروه یک لیگ اسکواش دسته یک بانوان کشور نیز از چهارم آذر ماه به مدت دو روز به میزبانی ارومیه و در خانه اسکواش این شهر برگزار می شود.

رقابتهای لیگ دسته یک اسکواش مردان کشور با حضور 12 تیم در دو گروه برگزار می شود و پس از پایان رقابتهای رفت و برگشت، از هر گروه سه تیم به مرحله نهایی صعود می کنند تا چهره سه تیم راه یافته به لیگ برتر مشخص شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.