سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فلاح:

ساری تیم برتر میدان نبود/ استراتژی ما برای برد قوی تر از شهروند بود

رضا فلاح سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: متاسفانه فقط یک بار موفق به گلزنی شدیم و به نظر می رسید هنوز هم کم تجربگی و جوانی در تیم ما اثرگذار می باشد.

رضا فلاح سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز پس از برتری مقابل شهروند ساری در هفته شانزدهم به  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هر دو تیم در این دیدار خوب بودند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند. تیم ما بهتر از حریف موقعیت خلق کرد که متاسفانه فقط یک بار موفق به گلزنی شدیم و به نظر می رسید هنوز هم کم تجربگی و جوانی در تیم ما اثرگذار می باشد. البته روی مثبت این دو بازی اخیر ما این بوده که بهره کم ما در گلزنی و از دست دادن موقعیت های زیاد در کنار گل نخوردن بوده و خوشحالیم که وقتی گل نزدیم گل هم نخوردیم. در هفته های اولیه موقعیتهای که از دست میدادیم با گلزنی حریف پاسخ داده میشد اما شکر خدا در این دو هفته توانستیم شش امتیاز ارزشمند بگیریم.

تیم شهروند ساری یکی از تیم های خوب لیگ است که از کادر فنی قدرتمند و باتجربه بهره می برد و بازیکنان بسیار قوی در این تیم موجود است. شهروند هم بازیکن با تجربه خیلی خوب دارد و هم جوانان بسیار خوبی که خوب کار می کنند. اما با تمام احتراکی که به این تیم قائلیم باید عرض کنم که اینگونه نبوده که بازی در نیمه دوم تماما در اختیار این تیم بوده باشد و اگر دو مقعیت تک به تک و تیرکهای ما به گل تبدیل می شد بازی با نتیجه مانند ۴-۲ یا ۵-۳ می توانست به سود ما به اتمام برسد.

وی در خصوص درگیری در اواخر بازی گفت: در حالی که بازیکن تیم شهروند از نیمه اول کارت زرد داشت در نیمه دوم در یک موقعیت دو به تک بازیکن ما را زد به طوری که داور باید به وی کارت قرمز مستقیم می داد اما کارت زرد داد و با توجه به کارت قبلی به او کارت قرمز را نشان داد و پس از ان کل نیمکت ساری بر سر داور ریختند. در حالی که ما داشتیم برای بازی با یار کمتر جریف اماده می شدیم دیدیم داور کارت خود را برگرداند و او را اخراج نکرد. البته داوری خوب بود و به اعتقاد من هرگز داوری مغرضانه نبود و سالم بود اما با توجه به فشار زیاد تماشاگران ما و مجموعه شهروند ساری کار برای تیم داوری سخت شد و چند اشتباه رخ داد.

وی در خصوص شرایط مقاومت در ادامه مسابقات افزود: از پیش از نیم فصل دوم به بازیکنانم گفتم که امتیازات بازی مقابل تیم های نیمه دوم جدول برای ما حیاتی است و اگر می خواهیم در جایگاه خوبی در میانه جدول قرار بگیریم نباید این امتیازات را از دست بدهیم. خدا را شاکریم که این فرصت را به ما داد تا سربلند خارج شویم اما هنوز هیچ چیزی تغییر نکرده و با توجه به نزدیکی فاصله تیم ها یک باخت می تواند ما را به انتهای جدول بازگرداند و باید تلاش کنیم تا پایان فصل در رقابتهای خود حریف قابل احترامی بوده و به نتیجه برسیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.